Sizce Ne Yapmalıyım ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
feaRneveR

feaRneveR

Üye
    Konu Sahibi
Sizce Ne Yapmalıyım ?
İyi günler kardeşler N96 Çıktı bendede N95 8GB var. 800 e elden cıkartıyorum ve üstüne 700 daha koyup N96 almalımıyım?
Almalı isem beni nasıl kandırabilirsiniz :D
 


kaan0

kaan0

Üye
hiç gerek yok n96 alcan da n'olcak hem bi çaldırsan için öyle bi yanar ki n96 alcan başka bişey çıkçak vs.bence gereksiz
 
byilmazZ

byilmazZ

Üye
bence gerek yok. zaten yeni bi telefonun var. zaten n96 nın n95 den o kadar da fazla farkı yok.

illa da alcam diosan fiyatının düşmesini bekle :oke:
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Ne gerek varki sadece 16 GB destekliyor okadar.
 

ediesel

Üye
Arkadaşlar n96 nın bence şuanda hiçbir cazibesi yok. Farklı olan özelliği hiç yok aynısını n95 te yazılım desteğiyle sende yapabilirsin. Benden düz n95 var şuan n96 da ne yapabilirsen aynısını bende yapıyorum. Boşuna masrafa girmeye değmez. Ama ileride n98 çıkacak o bomba bişey :))
 
jatvalca

jatvalca

Üye
çok para arkadaşım N95 8gb çok güzel telefonlardan biri fazla değişik bi şey yok hiç gereği yok ama yinede sen bilirsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt