Bir şey demek istiyorum: Bıkmadın mı?
Tamam sor da bari şu profilde telefon yazan yere yazdığın yazıyı değiştir, lütfen. "Ne alacağını bir bilemedin gitti." Alt tarafı telefon. Bu kadar olaya gerek yok. Al ve kullan, bitti. Gerek yok kardeş bu kadar olaya, basit bir şey al. 14 yaşımdayım diyorsun. Napacaksın sanki? Boşver... Bu kadar kasma. Akışına bırak. Al birini, alo dersin. Ciddi söylüyorum bak. Niyetim yardımcı olmak dışında bir şey değil. (Hatırlarsan diğer konulardan... Neyse...) Uzun lafın kısası: "Bu kadar takılma, al bir şey, fazla abartma, dünya malına çok takılma, işine bak, araçları amaç edinme."