Tavsiye Sizce Ne Yapayım ?

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Sizce Ne Yapayım ?
arkadaşlar nokia n8 i samsung gio ile takas etmem sizce mantıklı bir tercih mi ? Telefonumun garantisi kutusu falan var .
 

smh60

Üye
Kesinlikle hayır
 
n8 kalsin hocam. Nokiadan nefret eden biri olarak soyluyorum.
 

messevim

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler arkadaşlar. vazgeçtim
 
bencede en güzel kararı vermişsin rica ederim
 
Tepkiler: mehsevim

Anil-D

Üye
sakın etme gt telefncuya sat daha iyi
 
Hiç birşeyi yoksa bile kamerası navigasyonu yeter. c6–01 kullanıyorum ankaradayım normalde ankaraya bilmem istanbulluyum. Ama hiç kaybolmuyorum direk adrese teslim yapıyor.
 

HAM ZA

Üye
12 mp kamerası var en azından kardeşim boşver gio çok berbat bi telefon
 

Anil-D

Üye
bana feneri yetiyor
 

aydknakn

Üye
gio berbat dogru secim ;-)