Niizuma.Eiji
Üye
Sizce Mantıklı mı Yardım Bekliyorum...
Elimde 701 var.Telefonu isteyen bir arkadaşım var.750 lira veriyor çiziksiz 20 ay garantili cihaza.Eğer şimdi satarsam seneye pureviewli Lumia'lar ya da o sırada beğendiğim bir telefonu çıkar çıkmaz alabileceğim ama onu alana kadar eski telefonum olan C6-00'ı kullanmam gerekecek.Eğer satmazsam 701'i kullanacağım ve Pureviewli Lumiaları değil bir alt segment telefonu kullanacağım.Seneye Lumia 900 almak gibi...Sizce hangisini yapmalıyım cidden çok kararsızım...Veya şimdi satıp Lumia 900 alabilirim ama Nokia'nın bir sonraki modelinde çift çekirdek kullanabileceği haberleri var (Microsoft'un tek çekirdek zorunluluğunu kaldırması üzerine) ve 41 MP gerçekten çok ilgimi çekiyor.Sizce hangisini yapmam mantıklı olur ?


