Sizce Mantıklı mı Yardım Bekliyorum...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
    Konu Sahibi
Sizce Mantıklı mı Yardım Bekliyorum...
Elimde 701 var.Telefonu isteyen bir arkadaşım var.750 lira veriyor çiziksiz 20 ay garantili cihaza.Eğer şimdi satarsam seneye pureviewli Lumia'lar ya da o sırada beğendiğim bir telefonu çıkar çıkmaz alabileceğim ama onu alana kadar eski telefonum olan C6-00'ı kullanmam gerekecek.Eğer satmazsam 701'i kullanacağım ve Pureviewli Lumiaları değil bir alt segment telefonu kullanacağım.Seneye Lumia 900 almak gibi...Sizce hangisini yapmalıyım cidden çok kararsızım...Veya şimdi satıp Lumia 900 alabilirim ama Nokia'nın bir sonraki modelinde çift çekirdek kullanabileceği haberleri var (Microsoft'un tek çekirdek zorunluluğunu kaldırması üzerine) ve 41 MP gerçekten çok ilgimi çekiyor.Sizce hangisini yapmam mantıklı olur ?
 


Symbianize

Symbianize

Üye
Bence sat c6da baya iş görür en azından 1 yıl kullanırsın piyasada oturmuş olur
 

kuralsiz9

Üye
katılıyorum sat bence de wp iyice oturana dek c6 da takıl biraz
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
sat kardeşim sat hiç bekleme
 
candost38tr

candost38tr

Üye
sen bekle seneye gorunmez telefon al dermısım.365 gun sonrasının hesabını yapmaya gerek yok anı yasamaya bak bır dk sonra ne olacagımız bellımı
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
    Konu Sahibi
Ya şimdi telefonu satarsam seneye en beğendiğim herhangi bir telefonu bütçe gözetmezsizin alabileceğim.Fakat satmazsam alacağım telefon en fazla şuanki lumia 800 ya da 710 segmentinde olacak.Büyük ihtimalle satacağım 1-2 kişinin daha yorumunu alayımda :)
 
theposies

theposies

Üye
benimde kafamda neredeyse aynı soru vardı. Ben c6-01 imi satıp lumia 800 veya 710 alacagım\fiyata göre\
 
atakan25

atakan25

Üye
c6 eski bi tel değil yani sen sürekli tel değiştiriyon 701 i eskit bence c6tını sat
 
idevlez

idevlez

Üye
c6-00 diyor ama o s60v5 ben olsam satardım c6-00 da çok iyi olmasada kesinlikle idare eder quake 3 kur takıl :D
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
    Konu Sahibi
c6-00 diyor ama o s60v5 ben olsam satardım c6-00 da çok iyi olmasada kesinlikle idare eder quake 3 kur takıl :D

Zaten olay oyun değil pek oyun oynamam.İnternet performansı beni korkutuyor bir tek.
 
suatsari

suatsari

Üye
Eğer satıp hemen birşey almazsan parayı yersin.
 
ANIL

ANIL

Admin
701i ilerde o fiyata satamayabilirsin.
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
    Konu Sahibi
ANIL

ANIL

Admin
Beklerim diyorsan sat
 
slant1111

slant1111

Üye
sat gitsin
 
Niizuma.Eiji

Niizuma.Eiji

Üye
    Konu Sahibi
Tamam arkadaşlar teşekkürler.Satmaya karar verdim.Bu arada C6-00 ile idare edeceğim hem belki böylece telefona olan ilgim ve ayırdığım vakit azalır ve bas gitar derslerime daha çok zaman ayırırım hadi hayırlısı...Yorum yapan herkese teşekkürler.
 

groupertekin

Üye
Kesinlikle sat çünkü Nokia'nın değeri hemen düşüyor.Satmadan önce bi pazar araştırması da yap ama 750 Tl çok iyi bi rakam,sonra pişman olmadan elinden çıkar sonbahara kadar C6 ile takıl ve ondan sonra İphone 5 al :D
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Nokia nın mı değeri hemen düşüyor? 2 gün önce 2 senelik n8 600 tl ye satıldı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt