Sizce lumia 920 mi iphone5 mi

Sponsorlu Bağlantılar

na zdrowie

Üye
kardes haberin yoksa arastir wp 1ghz ve 512 mb ramin altinda uygulama bile acamiyo skype bi ornekti
 
  • Beğen
Tepkiler: ayran3883


oska1989

Üye
nokia son 3 yılda büyük bir güven ve prestij yitirdi.bir daha nokia almam diyenler lumia lardan sonra fikir değiştirmeye başladı.iyi olacaktır ama zamana ihtiyaç var bence.iphone alınca pişman olunacak bir cihaz değil.uygulamaları çok kaliteli ve zamanla usandırmıyo insanı.lumia için ise herkes çok erken yorum yapıyo.bence şu an için en mantıklısı 4s almak.5s in ise o parasal farkı hak edecek aşırı bir üstünlüğü yok...
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Bunlar farketmez farketmeyi istemez

- - - Eklendi - - -



Adam wp demis acmaz diye

Biliyorum Wp dediğini benim söylemek istediğim şey donanımı en verimli kullanan işletim sistemi Windows Phone olduğu halde uygulamayı bu şekilde açıyormuş örnek olarak da 5800'ı örnek verdim.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Nerde o eski iphone ler:)ben hala L920 de ısrarlıyım
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Nerde o eski iphone ler:)ben hala L920 de ısrarlıyım

Aynen öyle iPhone Üzerine birkaç şey koyarak yeni telefon yapıyor ama burası Türkiye çoğu telefonu hava atmak için alıyor acaba iPhone alan kaç kişi özelliklerini biliyor ?
 
Black-killing

Black-killing

Üye
Steven Jobs öldü
Iphone bitti

Oysa Nokia kötü günler geçirirken microsoftla işbirliği yapıp çıkardığı Lumia gerçekten nokianın varını yoğunu ortaya koyduğunu gösteriyor.

Yada başka bi örnek vermek gerekirse Nokia bütün symbian telefonlarından fişi çektiğini duyurmuştu yani artık yoluna Sadece Lumia ile devam edecek . Lumiaya özel bi ilgi var.Onun için Lumia güncelleme bakımından çok zengin bir cihan olacak.
 
gkcll

gkcll

Üye
Lumia 920 gerisi yalan kısa ve öz
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Tekrar tekrar lumia sadece 2 şey eksik 920 de 180 gram ağırlığı ve kaygan, eline tam oturmaması öz ve net gerisi boş haa mağazada tam oturmaya çalışıyor olur oda zamanla
 
  • Beğen
Tepkiler: ayran3883 ve bayram yazıcı
MrTech

MrTech

Üye
Tekrar tekrar lumia sadece 2 şey eksik 920 de 180 gram ağırlığı ve kaygan, eline tam oturmaması öz ve net gerisi boş haa mağazada tam oturmaya çalışıyor olur oda zamanla

incelemeye bakmadın heralde ?


- - - Eklendi - - -

Lumia920 :good:

Bu mesaj lumia920 cihazından gönderilmiştir.
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye


incelemeye bakmadın heralde ?


- - - Eklendi - - -

Lumia920 :good:

Bu mesaj lumia920 cihazından gönderilmiştir.

yoo baktım delete shift inkine herşey anlatılıyor orda şu micro sd ye takıldım ama :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: ayran3883 ve bayram yazıcı
phasan

phasan

Üye


Aynen öyle iPhone Üzerine birkaç şey koyarak yeni telefon yapıyor ama burası Türkiye çoğu telefonu hava atmak için alıyor acaba iPhone alan kaç kişi özelliklerini biliyor ?

Ben hangi tel olursa olsun ozelligini kullanirim iphone 4 kullandigim
Gibi
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Ben hangi tel olursa olsun ozelligini kullanirim iphone 4 kullandigim
Gibi

Kardeşim forumdaki çoğu kişi biliyor zaten kastettiğim Forum'un dışındakiler şahsen benim de böyle arkadaşlarım var elinde iPhone 4s var adam android diyor...
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
iPhone 5 tabiiki :) Nokia Lumia 920'nin donanımı güzel ama marketi eksik :) daha uzun yolu var Nokia'nın :)

yahu bu yazılım ve market olayınin nokianin değil microsoftun işi olduğunu bir öğrenemediniz gitti.
Sürekli nokia market takıntısi görmekten gına geldi.
 
cantosman

cantosman

Üye
3000-küsur tl ip5 e verilirmi
1650-tl ye lumıa 920 almak varken
üstelik sağlamlık olarak taş gibi telefon
iphone yere düştüğü an geberiyor garantiyede girmiyor
nokıa lumıa elli kere yere düşse banamısın demiyor
 

BlaCkMaGiC05

Üye
3000-küsur tl ip5 e verilirmi
1650-tl ye lumıa 920 almak varken
üstelik sağlamlık olarak taş gibi telefon
iphone yere düştüğü an geberiyor garantiyede girmiyor
nokıa lumıa elli kere yere düşse banamısın demiyor

çok düşürdün galiba :)
 

alparslan46

Üye
    Konu Sahibi
ya arkadaşlar iphone5 artık düşünmüyorum.yalnız lumia 920 avea da ne zaman satılmaya başlar.eğer 2 hafta içinde başlamazsa htc 8 x alabilirim ama ondan emin değilim.acaba memnun kalırmıyım
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
ya arkadaşlar iphone5 artık düşünmüyorum.yalnız lumia 920 avea da ne zaman satılmaya başlar.eğer 2 hafta içinde başlamazsa htc 8 x alabilirim ama ondan emin değilim.acaba memnun kalırmıyım

kardeşim hiç öyle bir hata yapma sabret ve pişman olma.Lumia 920 her türlü açıdan HTC'den üstün bir cihaz ileri de pişman olursan fayda etmez.
 
erko merko

erko merko

Üye
3000-küsur tl ip5 e verilirmi
1650-tl ye lumıa 920 almak varken
üstelik sağlamlık olarak taş gibi telefon
iphone yere düştüğü an geberiyor garantiyede girmiyor
nokıa lumıa elli kere yere düşse banamısın demiyor

İp5 yurt dışında l920 ile hemen hemen aynı fiyatta olması lazım vede iphone 5 gayet sağlam bir telefon youtube'da videolara bir göz atın derim. Malesef ülkemizde çok pahalı fiyattan satılıyor.
 


Üst Alt