Sizce kaç demeliydi ve niçin ??

Sponsorlu Bağlantılar

umitgul18

umitgul18

Üye
    Konu Sahibi
Sizce kaç demeliydi ve niçin ??
Adam itibarlı bir klübe girmek istiyordu, ama parolayı bilmiyordu. Bir kenarda gizlenerek üyelerin girmesini izledi.
Bir üye gelip kapıyı çaldı. Kapıcı "8" dedi, üye "5" dedi, kapıcı üyeyi içeri aldı. Başka bir üye gelip kapıyı çaldı. Kapıcı "7" dedi, üye "4" dedi, kapıcı onu da içeri aldı. Adam kuralı anladığını düşünerek kapıyı çaldı. Kapıcı "6" dedi, adam "3" dedi, ama kapıcı adama, "siz üyemiz değilsiniz," dedi.
Sizce adam kaç demeliydi ve niye?
 


codblackops2

codblackops2

Üye
:zong:
 
umitgul18

umitgul18

Üye
    Konu Sahibi
:sirit:
 
Haluk.

Haluk.

Üye
3 demis iste dogru
 
Metin MF

Metin MF

Üye
8: Sekiz: 5 harfli
7: Yedi: 4 harfli
6: Altı: 4 harfli, yani cevap 4.
 
Haluk.

Haluk.

Üye
Bravo
 
-Emre

-Emre

Üye
8 demeliydi.
 
umitgul18

umitgul18

Üye
    Konu Sahibi
hayır cevap 4 dü
 


Üst Alt