djugurs
Üye
Sizce İYİMİ?
Arkadaşlar ben bi bilgisayar aldım ama aldığıma pişman olcak derecedeyim çünkü bilgisayardan anlıyan arkadaşlarım bilgisayarımın teknik özlliklerini çok kötüledi sizede bi sormak istiyorum yha çokmu kötü? kasanın markası aidata monitör lg 19luk işlemci ise:Intel® Pentium® Dual Core İşlemci E2160 İşlemci Hızı 1.8 GHz, 1MB L2 Cache, 800 MHz. FSB bu sizce çokmu kötü?
