Iki cihazida kullaniyorum,925 kamera ve tasarim açisindan harika bi cihaz performansda guzel,Spde ön kamera iyi degil arka kamera guzel HD cekiyor performansda iyi,batarya acisindan SP önde,kamera dersek 925 önde,tasarim desek bence ikisinde guzel,iki cihazda her oyunu programi caliştirir ama 925de mağaza sikintisi olduğundan SPde daha cok oyun oynarsin,karar senin ikiside guzel,aklina takilan bişey varsa sor..