Sizce Hangisini alsam ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Nokia Belle

Nokia Belle

Üye
    Konu Sahibi
Sizce Hangisini alsam ?
arkadaslar ben yene cep alacamda karar veremedım hangısını alayım sizce lumia 925 mi alsam yoksa sony xperia SP mi alsam..
 


0MG90

0MG90

Üye
Sp
 
  • Beğen
Tepkiler: Nokia Belle
orxan_92

orxan_92

Üye
Iki cihazida kullaniyorum,925 kamera ve tasarim açisindan harika bi cihaz performansda guzel,Spde ön kamera iyi degil arka kamera guzel HD cekiyor performansda iyi,batarya acisindan SP önde,kamera dersek 925 önde,tasarim desek bence ikisinde guzel,iki cihazda her oyunu programi caliştirir ama 925de mağaza sikintisi olduğundan SPde daha cok oyun oynarsin,karar senin ikiside guzel,aklina takilan bişey varsa sor..
 
  • Beğen
Tepkiler: Nokia Belle
Nokia Belle

Nokia Belle

Üye
    Konu Sahibi
Iki cihazida kullaniyorum,925 kamera ve tasarim açisindan harika bi cihaz performansda guzel,Spde ön kamera iyi degil arka kamera guzel HD cekiyor performansda iyi,batarya acisindan SP önde,kamera dersek 925 önde,tasarim desek bence ikisinde guzel,iki cihazda her oyunu programi caliştirir ama 925de mağaza sikintisi olduğundan SPde daha cok oyun oynarsin,karar senin ikiside guzel,aklina takilan bişey varsa sor..
ya peki ekran inçliği hangısı daha ıyı güzel ve buyuk çıkartır sence ?
 
orxan_92

orxan_92

Üye
925 ekrani daha buyuk duruyor ve ekran olarakta 925 guzel
 
  • Beğen
Tepkiler: Nokia Belle

MaxipmaN

Üye
tft ekran beni spden soğuttu 925 alırdım
 
  • Beğen
Tepkiler: Nokia Belle
Nokia Belle

Nokia Belle

Üye
    Konu Sahibi
evet arkadaslar tesekkurler :D
bnde zahten 925 aldım ve çok guzel :oley:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt