Sizce Hangi Xperia

    Konu Sahibi
Sizce Hangi Xperia
Xperia almak niyetindeyim biraz araştırdım ancak xperia u 4gb hafıza çok yetersiz ama şekil olarak çok güzel neo istekleri karşılıyor ama u daha çekici geliyor 800 tl civarında arttırabılır hafıza yada en az 8gb hafızası olan önerebileceğiniz xperia modeli nedir ?
 
sana bu telefonlardan birini seç derim
 
    Konu Sahibi
Burayı biliyorum araştırdım biraz en mantıklı tercih arc s geldi ekranı büyük arttırabilir hafızası var 8 mp kamerası var ancak bakıyorum vatan computerde 1200 tl sahibinden com da dukanda garantili 780 tl neden bu kadar fiyat farkı var ki 780 likte varmı acaba bışi
 
internet üzerinden alınan herşey ucuz dur zaten.
 
    Konu Sahibi
olduğunu düşünmüyorum arayıp dukkana gitmek lazım peki teşekkür ederim şu uluslararası garanti olayı nasıl birşey oluyor 1 sene
 
birde bunu incele istersen
 
şu anda elimde xperia u var öneririm herkese 4 gb sd 2 gd da tel olmak üzere 6 gb hafızası varmış yeterli olanlara önerimdir
 
    Konu Sahibi
telefon aldım arkadaslar tesekkurler HTC den yana kullandım tercıhımı evo 3d aldım
 

.yaRasa.

Üye
arc s'ten başka xperia tanımam demek için girmiştim...

tabi evo 3d hepsinden daha iyi ve çok iyi bir seçim, hayırlı olsun
 

hunter41

Üye
Xperia neo v kullanıyorum çok memnunum kullandığım programlarla da işlevi dahada iyileşti sanada tavsiye ederim
 
arc s lafı bile olmaz ben androidtelefonları.comdan aldım fiyat suan çok uygun 754 + kdv kapıda ödeme seçeneğinde var telefon yoksa parada yok hesabı ben baktım öyle teslim aldım sanada tavsiye ederim