Sizce hangi telefon?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
Sizce hangi telefon?
Arkadaşlar sizce hangi telefonu alıyım?

Samsung Galaxy
Samsung Galaxy Mini
HTC Desince S
Iphone 2

Veya sizin önerebileceğiniz başka bir telefon

Ne önerirsiniz arkadaşlar?
 

'Patron

Üye
Htc desire s yada galaxy
 
P503 öneririm 2.3 güncellemesi olmuş bi şekilde güle güle kullanırsın, o fiyatada bundan iyisini bulamazsın.
 

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
P503 Himm bir arastiriyim
@Patron Niye HTC niye galaxy
@ultayer6 niye galaxy?
 

'Patron

Üye
htcnin adı galaxynın tadı
 

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
Düzgün bir cevap yokmuydu?
 
Eğer fazla para harcamaksızın kaliteli bi telefon almak istiyorsan optimus me'yi öneririm hocam.
 

McCeNe

Üye
iphone 2'yi kafadan eliyorum çünkü piyasada parçası ve 2. eli bile kalmadı neredeyse. @dolgore'nin dediği gibi düşük fiyatlı iyi bir smartphone almak istiyorsan lg optimus me en iyi tavsiye. ama bütçede sıkıntı yok dersen kendi kullandığım optimus black'i tavsiye ederim.
 
Evet arkadasında dediği gibi iphone 2'nin parçası yok bozulduğu anda çöpe atarsın.
 
biraz bekleyebilirsen optimus 2x'i öneririm çünkü telefonu ben de bekliyorum
 

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
Tamam eleyebiliriz. Diger telefonları araştırmam lazım... Eyvallah sağolun arkadaşlar
 
galaksi s al kafan rahat etsin derim
 

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
Himm Galaxy diyen arkadaşlar neden Galaxy?
 
<br />
<br />

----------Eklendi @ 21:00:47 ---------- Yazıldı @ 20:57:56 ----------

slm kardeş bu yazdığın cihazların bi kactanesini kullandım.ama c7 gibi olmuyo sana ta vsiyem c7 al yine yorunları dikate al.
 
<br />
<br />

----------Eklendi @ 21:00:47 ---------- Yazıldı @ 20:57:56 ----------

slm kardeş bu yazdığın cihazların bi kactanesini kullandım.ama c7 gibi olmuyo sana ta vsiyem c7 al yine yorunları dikate al.

Yürü git, sadece htc bile c7'yi havada karada uçurur, kullanmış olsan sadece arayüzüne bile aşık olurdun.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...