sizce hangi haritayı kurmalıyım???

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

anık

Üye
    Konu Sahibi
sizce hangi haritayı kurmalıyım???
NDrive, sygic mobile,Garmin mobile XT
sizce en iyisi hangisi arkadaşlar yorumlarınıza göre seçim yapacağım şimdiden :tşk:
 


mstf_l

mstf_l

Üye
Dene üçünü de bölgendeki en ayrıntılı hangisiyse onu kur bence
 
atoubo

atoubo

Üye
Garmin
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Sygic
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Orjinal ovi haritanın nesi varki
 
Febris

Febris

Üye
Yürüme veya uydu görünüm içinse ovi haritalar sürüş içinse garminxt
 

anık

Üye
    Konu Sahibi
bunalar beleş ovi ücret kesiyor :D
 

Avunyali

Üye
Aynen Nokia Konum Bulmak İçin Hücresel İnterneti Seçiyor Garmin Veya Sygic ise Normal GPS antenini Kullanıyor .. 2 side Harika Dene Hangisini Begenirsen Onu Kullan :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt