Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
sizce hangi haritayı kurmalıyım???
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
anık
Üye
Konu Sahibi
sizce hangi haritayı kurmalıyım???
NDrive, sygic mobile,Garmin mobile XT
sizce en iyisi hangisi arkadaşlar yorumlarınıza göre seçim yapacağım şimdiden
mstf_l
Üye
Dene üçünü de bölgendeki en ayrıntılı hangisiyse onu kur bence
atoubo
Üye
Garmin
By_GaBLiN
Üye
Sygic
Symbianize
Üye
Orjinal ovi haritanın nesi varki
Febris
Üye
Yürüme veya uydu görünüm içinse ovi haritalar sürüş içinse garminxt
anık
Üye
Konu Sahibi
bunalar beleş ovi ücret kesiyor
Avunyali
Üye
Aynen Nokia Konum Bulmak İçin Hücresel İnterneti Seçiyor Garmin Veya Sygic ise Normal GPS antenini Kullanıyor .. 2 side Harika Dene Hangisini Begenirsen Onu Kullan