Genzo *
Üye
-
Konu Sahibi
-
Eyvallahilk defa görüyorum kendisini forumda
EyvallahAynen ilk kez görüyorum
s40 Java Bölümünde Oyun PaylaşıyorumTanimiyorum ama her insan iyi dogar kotu olur .d
Evet Wakabayashiprofil resmi tanıdık çıktı wakabayashi değilmi o
EyvallahTanımıyom
Ben Seni Tanıyorum Oyun Konuma Teşekkür Yorumu Yazmıştıntanımıyorumfakat gördüğüm kadarıyla eskiden symbian bölümünde takılıyomuşsun
s60v5 Bölümünde Güncel Oyun Paylaşan Biriyimİlk kez gördüm
kullanici adin tanidik ama nereden
maxicep üyelerinin hepsi iyi ve yardim severdir benim gözümde
S40'ta konuyu bana yönlendiren ve sonrasında 5230'a geçiş yapınca konusunu yalnız bıraktıgım biri
Bende Seni İlk Defa Görüyorum Hayretİlk defa görüyorum ama benden çok mesajı var maşallah
kusura bakmayın ilk kez gördüm sizi
Tam iyi tanışmadık ama oyunları gayet üst düzeyde paylaşım'lar.. Tanışırız yakındanick'in kanal'd de eski bir dizi vardı genco o aklıma geliyo
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?