Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Sizce En İyi Navigasyon Hangisi?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
oyunkolix
Üye
Konu Sahibi
Sizce En İyi Navigasyon Hangisi?
Arkadaşlar İpoduma Navigasyon Yüklemek İstiyorum.Fakat Bir Sürü Uygulama Var.Sizce En İyisi Hangisi?Boyutu Fazla Büyük Olmazsa İyi Olur. İpod Touch 4G 8GB Kullanıyorum.Önerilerinizi Bekliyorum.
aslanrecep
Üye
garmin mobile xt öneririm... kullanımı çok teferruatlı değil...
ganster86
Üye
igo primo
oyunkolix
Üye
Konu Sahibi
Arkadaşlar Para Sorun Değil Cihaz JBli Sadece En iyisi Olsun Yeter.Sürekli İnternette Değilim.Dışardada Kullanabilmem Gerek.