Sizce En İyi Cep Msn Programı Hangisi ?

Sizce En İyi Cep Msn Programı ?

  • Mig33

    Kullanılan: 29 23.6%
  • Cepteki.net

    Kullanılan: 11 8.9%
  • Turbo msn

    Kullanılan: 24 19.5%
  • Turkcell Messenger

    Kullanılan: 29 23.6%
  • DIGER

    Kullanılan: 30 24.4%

  • Kullanılan toplam oy
    123

wuc

Üye
    Konu Sahibi
Sizce En İyi Cep Msn Programı Hangisi ?
EveT Kullandıgınız ve her açıdan beğendiginiz msn programı hanigisi ?

benim seçimim Mig33 simdilik
 
Tepkiler: abdullahaytekin
Cepte Msn Kullanıyorum Memnunum
 
VeriChat'i koymayı Unuttun Heralde..
 

acacia

Üye
cepte msn ile ilgili link verirmisin?
pc ye indirmek için
EveT Kullandıgınız ve her açıdan beğendiginiz msn programı hanigisi ?

benim seçimim Mig33 simdilik


_________________________________
 

CoYoTe®

Üye
Mig33 Bence Temmuzdan Beri Kullanıyorum Sorun Çıkarmadı
 
turbo msn iyi mig33 ü kullanamadım dahA DOĞRUSU AÇAMADIM
 
turkcell sureklı beleş olsaydı sahane olacaktıda
 

Tec/-/no

Üye
cepte msn bi kere acmaya 7kontorumu yemişti sevmedim turbo msni cep kabul etmedi D: en iyisi turcell msn görünüş kötü olsada hem telefonuma oluyor hemde ücretsiz
 

wuc

Üye
    Konu Sahibi
Turkcell Messenger 1 Marta kadar Ücretsiz

Kampanya uzatıLdı !
 

osaka123

Üye
avealılarda turkcell msn ye kullanabilio mu
 
SELAMLAR
bana kalırsa verim açısından da ücretsiz açıdan da VODAFONE msn daha uygun dur derim..
saygılar