sizce brick mi olur yapmalı miyim?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yakupb03

yakupb03

Üye
    Konu Sahibi
sizce brick mi olur yapmalı miyim?
Telefon Xperia s . 4.1.2 yi alacağız ama kim bilir ne zaman ben hiç birşey anlamıyorum yazılım.sal olarak rootlu da değil tel rom root o işlere girmeli miyim??
 


avcitalip

avcitalip

Üye
root'un ne işe yaradığını zannediyor ve ne için kullanacaksınız ?
 
aleranol

aleranol

Üye
Bu tarz işlemlere girişmek risklidir. Bence anlamiyorsan sakın deneme
 
yakupb03

yakupb03

Üye
    Konu Sahibi
rom atmak için yada telefonu hızlandırmak için root gerekli. Ama hiç birşey'den anlamıyorum onun için sizce iyi mi böyle :-)
 
blacktalon

blacktalon

Üye
zaten hicbir tel rootlu gelmez o hacktir ce xperia s'e gerekte yok hızlandırma
 
yakupb03

yakupb03

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah kardesim eksik olma peki şu 4.1.2 için coştum rom mu daha iyidir yoksa orgnal türkiye yazılımını bekleye.wim mi
 

furkey

Üye
bu tip işlerde telefon kendini güncellerken bile hep bir risk vardır. Telefonununu brick etmen çok zor ama tabii ki bir risk var. Ben bu riski göze alıyorum diyosan araştır yap
 
Heroata

Heroata

Üye
Ben riski goz onune aldm tel saglam.
 
yakupb03

yakupb03

Üye
    Konu Sahibi
abi risk budur dedikleri bu olsa gerek Xperia z çıksın alacağımolan şimdiki s'e olsun 'd eyvallah'd
 

MücahitTokgöz

telefonun garntisi varmı ? bootloader kilidini kırınca gidiyor garanti
 
yakupb03

yakupb03

Üye
    Konu Sahibi
var bir yıl falan var hâlâ
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt