sizce artık tablet geleckmi

    Konu Sahibi
sizce artık tablet geleckmi
evet ne diyorsunuz 2 yıl önce gelecekti ama hiç haber yok
 

Pikkaccu

Üye
Bize geçen sene geldi ASD:AS
 
Tepkiler: _YldZEneS_

Pikkaccu

Üye
ilkokul-lise?
nasıl biraz anlatsana hile falan yapılıyormu
Vestel'in yaptığı bir tablet başta EBA Market diye bir şey var sadece eğitim programlarını indirebildiğin onun dışında hiç bir şey kuramıyorsun bu da WiFi sayesinde sağlanıyor. Uygulama yüklemek için önce tableti kapatıyorsun sonra açıldığı anda WiFi'yı kapatıp arkasındaki ufak deliğe bir uçlu kalem ve benzeri bir aleti sokup reset atıyorsun açıldığında koruma kalkmış oluyor ardından hafıza kartından oyunları kurabiliyorsun ama WiFi bağlantın olmuyor. Bunun içinde bir uygulama var adı MDM Push onu kurunca internete de bağlanabiliyorsun ama bu biraz riskli çünkü MEB'in kendi korumasını tamamen etkisizleştiriyorsun ama ben yaptım sorun yok yani AS: ne kadar uzun oldu AS:
 
Tepkiler: _YldZEneS_
    Konu Sahibi
oluyor yani bize bu sene gelirse tamam
 

Pikkaccu

Üye
Biz Fen lisesi olduğumuz için şanslıydık bir de Bilecik pilot bölge seçildi ilk biz aldık
 
Tepkiler: _YldZEneS_

Peki koruma kalkinca okuldaki tahtayla baglanti vs. Sorun oluyo mu ve hocalar durumu cakiyo mu ?