Sizce Abarttım Mı ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

msw

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(cepix &#064; Mar 18 2006, 08&#58;23 AM) [post=299907]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Evin adresini versene msw

[/b][/quote]


<div class='quotetop'>(a21a &#064; Mar 18 2006, 11&#58;50 AM) [post=300000]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
msw bilgi işlem merkezi
[/b][/quote]


<div class='quotetop'>(b.Y_F.r.e.n.z.Y &#064; Mar 18 2006, 12&#58;45 PM) [post=300049]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(cepix &#064; Mar 18 2006, 08&#58;23 AM) [post=299907]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Evin adresini versene msw

[/b][/quote]
cepix alırsan bana da ver. ben çağırırım bi çilingir.
[/b][/quote]

Haha Buyrun gelin arkadaşlar Beklerim ..
 

cazgir

Üye
Günümüzde bu tür görüntüler artık abartı değil bir ihtiyaç haline geldi sanırım. Allah arttırsın arkadaşım.
 
abı netın saatı kaca kı senın evde yok be kardeşım abartmamıssın bı kac tane at bılgısayar eı olur bnm kınıde gondereyım sana
 

Lost_Boy

Üye
baya bir abartı olmuş bilgisayar dükkanı asan daha ii :
 

ali88

Üye
internet cafe gibi olmus ne o yaw
 
baba hangı bırıne bakıyon ya??? bende bıle bı desktop bı tv war ıkısı arasında gozler gıdıyo sen 3 tane maasallah
 

msw

Üye
    Konu Sahibi
Dell i çanakkaleye götürüyorum diğerleri evde yaw ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...