Exdkiller
Üye
-
Konu Sahibi
-
1000 lira daha biriktiremem benYakında Windows Phone 8.1 cyan güncellenmesi geleceğinden alabilirsin. Bu güncelleme ile sistem çoğu eksikliğini gidermiş olacak. Nihayetinde Windows Phone 8 iki yıllık geçmişi olan bir sistem. En son çıktı ama 2 yıldır piyasada olduğu için yeni sayılmaz. Biraz daha para biriktir 1520 al.
Peki mağaza durumu nasıl uygulamalar , oyunlar hızlı kasmadan çalışıyor mu ?
Kamera gündüz 8mp den farkı çok çok az kıyaslama yaptım, ama düşük ışıkta farkı anlayabiliyorsun. Gta konusunda evet resetliyor.kullanıyorum, kamera dışında gayet güzel bir cihaz, son gelen güncelleme şarj durumunu bozdu ama final güncellemesiyle çözülecek diyorlar, ayrıca arkadaşın ilanda belirttiği telefonu alabilirsin gerçekten temiz duruyorhee bu arada çok ısınma yapıyor ve gta oynarken telefon kapanıyor
sendede şarj durumu kötüleştimi önceki haline göre ?ayrıca instagram da bile bir ısınma söz konusuKamera gündüz 8mp den farkı çok çok az kıyaslama yaptım, ama düşük ışıkta farkı anlayabiliyorsun. Gta konusunda evet resetliyor.
öncekine göre kötü tabii ki ama güç tasarrufunda gene 2. günü çıkarıyorum. Güncelleme gelsin de bi..sendede şarj durumu kötüleştimi önceki haline göre ?ayrıca instagram da bile bir ısınma söz konusu
sendede şarj durumu kötüleştimi önceki haline göre ?ayrıca instagram da bile bir ısınma söz konusu
Bu ısınma olayı 3g de mi oluyor acaba? Yani instagramdasın ve 3g ile mi bağlanırken bu fazla ısınmalar oluyor? Bunu merak ettim.kullanıyorum, kamera dışında gayet güzel bir cihaz, son gelen güncelleme şarj durumunu bozdu ama final güncellemesiyle çözülecek diyorlar, ayrıca arkadaşın ilanda belirttiği telefonu alabilirsin gerçekten temiz duruyorhee bu arada çok ısınma yapıyor ve gta oynarken telefon kapanıyor
Acaba uygulama bazlı bir kurtarma sistemi olabilirmi oyunda mesela yapımcısı cihaz çok ısnırsa uygulamayı kapatsın diyebilirmi? Belki de böyle bir şey vardır? Ama keşke yanında olsamda senin 1320 ile benim 820 ısılarını bir karşılaştırsak bence benimki daha çok ısınıyordurbu ısınma 2g de oluyor, ayrıca pool live tour oynuyorum onda aşırı ısınıyor ama atmıyor, gta da ise orta derecede ısınma olunca telefon direk kapanıyor, anca 2 dakika dayanıyor, benide düşündüren bu...
2.el düşünmüyorum sağolasın.
Bu lumialar daki ısınma olayından herkes şikayetçi başka andorid-ios telefonlarda da var mı yoksa lumia larda mı böyle wp den dolayı ?kullanıyorum, kamera dışında gayet güzel bir cihaz, son gelen güncelleme şarj durumunu bozdu ama final güncellemesiyle çözülecek diyorlar, ayrıca arkadaşın ilanda belirttiği telefonu alabilirsin gerçekten temiz duruyorhee bu arada çok ısınma yapıyor ve gta oynarken telefon kapanıyor
Şu konuya bir açıklık getirelim en azından kendi telefonumda kullandığım kadarı ile. Ben Lumia 920 kullanıyorum. Isınma her telefonda olur. Telefonu orijinal sürümde iken GDR3 Black sürümünde diğer telefonlar gibi ısınıyordu fakat bu WP8.1 Prrview for Developer güncellemesini yapınca optimizasyon olmadığı için ısınma el yalacak düzeyde geldi yapmaz olaydım keşke. Ama 1-2 haftaya kararlı durum Windows Phone 8.1 + Cyan gelecek işte o zaman eski ısınmasına dönecektir. Not: iPhone 5S te kullanıyorum o da ısınıyor rahatsız edecek düzeyde. Sıkıntı yok yani2.el düşünmüyorum sağolasın.
Bu lumialar daki ısınma olayından herkes şikayetçi başka andorid-ios telefonlarda da var mı yoksa lumia larda mı böyle wp den dolayı ?
Şöyle söylim emin ol her telefonda var. İphone de soru cevap videolarında izliyorum gelen sorularda iphonum ısnıyor diyen insanlar çıkıyor yani e androidli telefonlarda da ısınma oluyordur tabi. Mesela 4k video çeken telefonlar acayip ısındığı için sırf donanım zarar görmesin diye 1.5 dk dan sonra videoyu durduran sony xperia z2 var s5 te 5 dk ya kadar iizn veriyormuş2.el düşünmüyorum sağolasın.
Bu lumialar daki ısınma olayından herkes şikayetçi başka andorid-ios telefonlarda da var mı yoksa lumia larda mı böyle wp den dolayı ?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?