"Siz mi kazandınız,ben mi kaybettim !..."

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dreamgirls

dreamgirls

Üye
    Konu Sahibi
"Siz mi kazandınız,ben mi kaybettim !..."
Hayat

Onu gördüm, yine, bir akşam üstü,
Yolların, kördüğüm olduğu yerde.
Kimsesiz sokakta bir ceylan gibi,
Ah etti, inledi, ağladı bir de...

Bir sevgiye hasret, yorgun duruşu,
Bakışı, birini, arar gibiydi.
Hayallerde gezen, yorgun gözleri,
Sessizce, birini sorar gibiydi...

Neydi o çilekeş, bembeyaz aklar,
Ya da o çizgiler, şakaklarında.
Kaybettim, kurduğum hayallerimi,
Hasretin en mahrem sokaklarında...

Dökülür, yapraklar, hatıralardan,
Yaşanır mı o gün, bir daha başka.
Vurulmuş şafakta, bir Ferhat gibi,
Ya da Mecnun gibi, en büyük aşka...

Bir telaş, bir hüzün, sabahlara dek,
Şavkı düşer her gün, göründüğünde.
Sokaklar, ayrılık bestesi yapmış,
Sokaklar; esrara büründüğünde...

Belki bir çilekeş, belki derbeder,
Belki boynu bükük, garip, serseri.
Yorgun sokaklarda, kaybolur gider,
Sabahlara kadar, ayak sesleri...

Gülmüyor yüzüme, karanlık evler,
Bir sevgiye hasret, yüreğim darda.
Uzandım koynuna, bir çocuk gibi,
Ya da yetim gibi, kaldırımlarda...

Sokaklar, konuşur; hep bir ağızdan,
Her gün onu söyler, onu heceler.
Uzanır üstüme, bir yorgan gibi,
En azgın günahı, örten geceler...

Artık uğramıyor, bu caddelere,
Kaldırımlar öksüz, sokaklar yetim.
Susmayın ne olur, söyleyin hayat!
Siz mi kazandınız, ben mi kaybettim...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt