techno.musty
Üye
Siz De Yaşamışsınızdır! Lütfen Yardım Edin!..
Benim bi 6600'ım var. ( Bir Nokia Klasiği.. ) Ve ben buna 6230'un ki gibi kuvvetli bir hoparlör bağlamak istiyorum..
Şimdi;
1- Tavsiye eder misiniz? Ya da başka bir yöntem ?
2- Fiyatı ne kadar olur? ( Öğrenci adamız
)
3- İlla ki telefon mu değiştireyim?
Cevaplarınızı Bekliyorum..
--------------- Ekleme ---------------
Acil arkadaşlar cevaplarınızı biraz hızlı yazarsanız benim için iyi olur..
Şimdi;
1- Tavsiye eder misiniz? Ya da başka bir yöntem ?
2- Fiyatı ne kadar olur? ( Öğrenci adamız
)3- İlla ki telefon mu değiştireyim?
Cevaplarınızı Bekliyorum..

--------------- Ekleme ---------------
Acil arkadaşlar cevaplarınızı biraz hızlı yazarsanız benim için iyi olur..

