Siz De Yaşamışsınızdır! Lütfen Yardım Edin!..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
techno.musty

techno.musty

Üye
    Konu Sahibi
Siz De Yaşamışsınızdır! Lütfen Yardım Edin!..
Benim bi 6600'ım var. ( Bir Nokia Klasiği.. ) Ve ben buna 6230'un ki gibi kuvvetli bir hoparlör bağlamak istiyorum..
Şimdi;

1- Tavsiye eder misiniz? Ya da başka bir yöntem ?
2- Fiyatı ne kadar olur? ( Öğrenci adamız :D )
3- İlla ki telefon mu değiştireyim?

Cevaplarınızı Bekliyorum.. :oke:

--------------- Ekleme ---------------

Acil arkadaşlar cevaplarınızı biraz hızlı yazarsanız benim için iyi olur..
 


FerreT

FerreT

Üye
Parça takma vs..Orginalli bozar ayrıca uyumsuz olur..Böyle bi yöntem varmıdır yokmudur tartışılır..Yapıcağınız iş Benim tavsiyem yükses çıkışlı bi cep telefonu almanız..
 
yasirarslan

yasirarslan

Üye
bence yeni telefon al sana tavsiyem 6233 olurdu herhalde
 
Tec/-/no

Tec/-/no

Üye
tel değiştir sesini yükseltebilsen bile kalite cok düşer..
 
nightdragon35

nightdragon35

Üye
tel degiştirmen bencede en uygunu.makul fiyatlı yüksek ses çıkışlı bir tel alabilirsin
 
toprakumit

toprakumit

Üye
tecno hoperlöre bağlamayı denesene..... Arkadaşım bi hoperlör değişimi için neden telefonu hiçe çıkartıyorsun açtırma onu pişman olursun tabi telini seviyosan!!! :pro:

________________________________________________________

 
kurt bey

kurt bey

Üye
telden müzik dinlemeyi seviyorsan sony ericsonn walkman serilerini bi incele derim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt