X-LifeHard
Üye
Sivrisinek`in Mertliği
Sivrisinek uçarak gidiyormuş. Bakmış boğa, kendisiyle aynı yönde yürüyor. Hemen boynuzlarından birine konmuş. Varacağı yere yaklaştığında boynuzdan kalkmış; giderayak boğaya:
-Ah, seni kimbilir ne yordum, ne ağırlıklar verdim? Kusura kalma e mi? İşte utandım, gidiyorum, demiş.
Boğa kahkahayı basmış:
-Ben senin geldiğini bile duymadım ki, a sivrisinek! demiş. Nerde kaldı gideceğini duyayım!
Bir şey olmadıkların kendilerini bir şey sanan insanlar, ne kendilerine yararları dokunur ne de başka kimselere. Bu masal kibirli davranan insanların boşunalığını örnekliyor...
-Ah, seni kimbilir ne yordum, ne ağırlıklar verdim? Kusura kalma e mi? İşte utandım, gidiyorum, demiş.
Boğa kahkahayı basmış:

-Ben senin geldiğini bile duymadım ki, a sivrisinek! demiş. Nerde kaldı gideceğini duyayım!
Bir şey olmadıkların kendilerini bir şey sanan insanlar, ne kendilerine yararları dokunur ne de başka kimselere. Bu masal kibirli davranan insanların boşunalığını örnekliyor...
