Gitme bence çünkü eskiye dönmek bi kişinin gitmesiyle olsaydı

o zaman herkez kendini feda ederdi ama o eski ortamı geri getirebilmek bence mümkün değil o yüzden gitmemen daha iyi olur. eski ortam şu an takıldığım hiç bi sitede yok artık internet yaygınlaştıkça kontrolsüzleşiyor, yani senin benim yapacağımız bişey yok boşuna gitme