sitede sorun mu var

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
sitede sorun mu var
 

Nadir

Emekli Yönetici
ie ile giriyorum hiçbir sorun yok..Yunus çamur atma lütfen..
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Bazen oluyor server geçişi ile alakalıydi galiba sorun değil
 
    Konu Sahibi
OHH BE dunya varmis ama i e de mozillada halen oyle ya neden ola ki acep
him server degisiklikliginemi gidiliyor hayirlisi olsun ozaman ne yapalim duzelir ins ben i explorer'i hic sevmiourm sevmedim sevmeyecegim
 

DiaBLoS

Admin
Neden çamur atıyorsun şimdi Yunus ..
 
    Konu Sahibi
ama halen ole bende mozilla da camuy atmiyom ki anne
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Yunus Abi forumu kötülüyor
Tarayıcıyı da bahane ediyor
 
    Konu Sahibi
yapmayin etmeyin eylemeyin
sildirceksiniz simdi bana tarayicimi
 

Nadir

Emekli Yönetici
çamuy çamuy...
 
    Konu Sahibi
fransa sansurmu koydu nedir bakti 24 saat acik
 
    Konu Sahibi
yapma yaw ulen rakip kardesler

bu arada bi ara birisi grup msn acalim demisti sanirim bikac kisi eklemisti oda onlardan mis burcu ole dedi
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Yüzsüz ışte ... Küfür edip msn den siliyorum yine ekliyor
 
    Konu Sahibi
cok sevmis sensiz yapamiyor demek ki
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...