Sitede Salih vaaar :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Bi msn adresim var özel, orda olduğu için çakma değil, kendine has, o sitemizin salih babuş'u artık Birbirimize küfür ediyoruz hatta msnde

Msnimde varsa özel biridir
 
anladım, çakma aslını yüceltir sözüne inanırım ama
 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Hoş söz gerçekten, orjinallik gibisi yoktur :')) bu konuyla kendimi şımarttım biraz ama salih baba gelip baltalamasın
 
anladım, çakma aslını yüceltir sözüne inanırım ama


Senden bazı şüphelerim var doğrusu böyle asalakkusalak sözlere inanmaya devam et doğru yoldasın hiç kimse kimsenin çakması değil eğer bu iddianda o kadar inanclıysan inancını içinde yap dışa vurmada duvara toslama ok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...