Sitede 'Lan' Demek Yasak Değilmi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Reşwan

Emekli Yönetici
Bana baksana lan.. sen kimle konuştuğunun farkındamısın lan, yürü git lan.. işine demekle, şansa bak la demek arasındaki farka bakılarak üyenin şahıslara-mı yoksa video-ya, yada kendisine ilginç gelen konuya yönelik mi olmuş? buna bakılarak yasaklılık getirilir. İşin aslı üyenin rahatsızlığı durumunda müdahale edilir.
Bunun serbest kullanımı yada yasaklar arasında bir yeri kesin olarak yoktur. Şikayet üzeri, yönetici tarafından kullanım şekline ve yerine bakılarak işlem yapılır.
 
-şansa bak lan
-harbiden lan çok şanslısın
-kıskanma oğlum
-ne diyorsun lan sen
 
Lan yasak değil reşwan adminim çok güzel açıklamış..
Şansa bak lan espri manasında kullanılmış ve direk kişiye söylenmemiş olduğundan hiçbir zararı olamaz..
Ama mesela aynı örnek geçenlerde başıma geldi..
Bir nokia konusunda telefon eleştirisi yapıyoduk..
Nokia fanının biri çıkıp ''Nediyosunuz lan'' demesi beni çıldırtmıştı.. Şikayet ettim silindi..Direk kişiye hakaret..
Arada böyle bir fark var..
Biri espriyken diğeri ban sebebi..
Kullanıldığı yere göre değişir..
 
Göbek adın Ugur Dündar mı?
O verdigin örnekler video da geçen cümleler
 
Yeni mesajlar bölümünde kuyruk bırakıyosun takip ediyorum ben de
 
tamam takipte kalın.. Biz sizi sonra ararız
 
Yakalanmışız
Kardeşim onu yazdığım konuya bak ordaki videoda rambo_ft öyle diyordu ben de onun lafını oraya döktüm.
Yoksa ben bu sitede kimseye ''lan'' demem .konu açmadan önce bir kere daha düşünün.


- - - Eklendi - - -

Konuyu açan arkadaşın haberi yok o videoda arkadaş öyle söylüyordu bende onu yazıya döktüm ben bu sitede hiçbir şahsa hiçbir kimseye ''lan'' demem.
 

asigsasi

Üye
arkadaşlar arasında olur fakat rahatsızlık verici bi durumda şikayet edilerek durum bildirilir bence
 

lolaman

Üye
Lan deme lan babam kızıyo lan
 
Bartu abide yine furkan abinin(Rambo_FT)'nin yıldırımı yakaladığı videoya yazmıştı yoksa kişiye denmiş birşey yok
 
Biraz kibar olun lan değil len diyiverin gari. Lan ne demek kökü ne anlamı ne biken var mı? Bilmediğimiz bir kelimeyi neden yıllardır kullanıyorum ülen.
 
şansa bak lan'ı furkanın konusunda yazmıştım çünkü konudaki videoda
"Şansa bak lan tam videoya alıyodum"dedi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...