>Pessimistic.
Üye
Sitede 15 mesajdan önce konu açılmasın.
Sevgili moderatörlerim benim fikrim şuki yeni üyeler 15 mesajdan önce konu açamasınlar konulara 15 mesaj sınırı gelsin insanların aldığı yardımı haketmediklerini düşünerekten bu fikri önerme ihtiyacı duydum eğer böyle olursa insanlar konu açmak için 15 mesaj yazacaklar bu neticede adam gelip istediği gibi üyelik alıp yardımı alıp çekip gitmez en azından ben biraz zaman harcamışım forumda kalayım düşüncesiyle forumda kalır ve belki o 15 mesajı yazarken paylaşımcı ruhu edinir ilgisini çeken şeyler olurda foruma gerçek kalıcı aktif üyeler ediniriz fikrime olumlu bakan arkadaş varmı.



