Sitede 15 mesajdan önce konu açılmasın.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
Sitede 15 mesajdan önce konu açılmasın.
Sevgili moderatörlerim benim fikrim şuki yeni üyeler 15 mesajdan önce konu açamasınlar konulara 15 mesaj sınırı gelsin insanların aldığı yardımı haketmediklerini düşünerekten bu fikri önerme ihtiyacı duydum eğer böyle olursa insanlar konu açmak için 15 mesaj yazacaklar bu neticede adam gelip istediği gibi üyelik alıp yardımı alıp çekip gitmez en azından ben biraz zaman harcamışım forumda kalayım düşüncesiyle forumda kalır ve belki o 15 mesajı yazarken paylaşımcı ruhu edinir ilgisini çeken şeyler olurda foruma gerçek kalıcı aktif üyeler ediniriz fikrime olumlu bakan arkadaş varmı.
 


Revengeful

Emekli Yönetici
O zaman saçma sapan mesajlar atarak gene konu açarlar. Gerek yok.
 
Aziz™

Aziz™

Üye
öncelikle moderatörlere değil adminlere seslenmen lazım:)
buna hiçmi hiç gerek yok mesaj yazmak bir üye için hiçte sorun değil ki günde yüzlerce mesaj yazdığımı hatırlıyorum ve yzanda çok.böyle sınırlamalar sıradan forumların kullandığı sistemler daha önce buna benzer birsürü öneri sunuldu hepside reddedildi uygun olmadığı için.şahsi düşüncem gerek yok:)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Günde 500-600 attığım günleri bilirim :d:
 
Aziz™

Aziz™

Üye
işte anlatmak istediğim bu bir üye için 15 mesaj atmak hiçte sorun olmasa gerek:)
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Çok kuralcı bir ortam çekilmez.
 
Aziz™

Aziz™

Üye
kurallar hayatımızda hep vardır ve hepte olacaktır.ama uyulması gereken kurallar vardır ve hiçte gereği olmayan kurallar vardır.bunlarlada site düzenini bozmaya hiçmi hiç gerek yoktur
 
Mert

Mert

Üye
Öyle siteler var. Bir şey için giriyorum. Üye oluyorum mesaj sınırı veriyor.Sonuçta ne oluyor? Sövüp sövüp orayı terk ediyorum:D
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
gerek yok bence
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
iyi devam etsin bakalım siz bilgesiniz akıllısınız aynen devam sitede üyelik sayısı 15milyon olacak aktif üye sayısı 10000i geçmeyecek
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Geçmesin ? Bize 10000 fazlasıyla yetiyor sen merak etme ;)
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
siteye öneri olcak şeylerde bukadar basit olmaması gerek kardeş 15 mesaj sınırlaması veya linki görmek için teşekkür butonunu basmak vs.bunlar sitenin dandikligini gösterir
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
moderatörlere seslendik moderatörlerden başka herkes cevap verdi :)
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
adminlere demek istemiştin .konu herekeze açıktır burda
 
Ozan

Ozan

Admin
Belli "x mesaj sayısı gerekli" tarzında sınırlar koymak, üyeleri gereksiz mesajlar atmaya sevk ediyor bu sınıra ulasabilmek için. Bu da yönetimin daha fazla uğraşması, daha kirli ve gereksiz mesajlı konular ve daha boş içerik anlamına geliyor. O yüzden mümkün oldugunca sitemizde mesaj sınırlaması bulunmamakta ...
 
kendal_47

kendal_47

Üye
Öyle siteler var. Bir şey için giriyorum. Üye oluyorum mesaj sınırı veriyor.Sonuçta ne oluyor? Sövüp sövüp orayı terk ediyorum:D

Katılıyorum insanları soğutmaktan başka ise yaramaz
 

Starsley

:d :d :d
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Geçmesin ? Bize 10000 fazlasıyla yetiyor sen merak etme ;)
ve ayrıca hergün aynı 1 milyon üye gelmiyor hergün o 1 milyon farklı üyelerce değişiyor.
ayrıca moderator yerine admin cevap verdi umarım kafi olur senin için.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt