Site çok yavaş

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

aximinik

Üye
    Konu Sahibi
Site çok yavaş
arkadaşlar sitenin forum kısmı-portalda sorun yok- aşırı yavaş. sorun bende mi bilmiyorum ama bi konuya girebilmek için veya cevap yazabilmek için 3-4 kere sayfayı yenilemem gerekiyor yoksa bağlanamıyorum.
 

aximinik

Üye
    Konu Sahibi
valla başka sitelere girerken bir sorun yok normal bağlanıyorum ama burada bağlanmıyor. firefox 4 kullanıyorum, ie8 chrome, opera, safariyle de denedim değişen bişey yok
 

Burak

Üye
bi konuya falan girince hiç durmadan sol üstte (mozilla) yükleniyor diye bir halka dönüyor.
konuda yarım saat dursam yarım saat yükleniyor yazıyor ve halka dönüyor.
anlamadığım ne yüklüyor bu kadar
 
Tepkiler: Kobra_FighterTR

Necmati

Üye
Tarayıcınız nedir .. ?
 
Mozilla firefox da bu sorun var hep necmi abi benim yaşadığım sorunda burak abinin sorununun aynısı
 

-Emre

Üye
son versiyonunu yükle mozillanın bende tak diye giriyo ama explorer 2 yıl bekletiyo ...
 

.BlueTR

Üye
internet explorer 9 sayfayı tekte açıyo.
 

phasan

Üye
bendede sorun var girilmiyor bazen bilgisayarı kilitliyor
 
Firefox kullanıyorsan FlashBlock eklentisini kullan en iyisi
 

phasan

Üye
Reklamların yüzünden bilgisayardan giremiyorum
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Ben de Firefox 4 kullanıyorum ama herhangi bir yavaşlık, donma vs yok, tabii sekme sayısı 5'i geçmediği sürece. Bilgisayar donanımıyla alakalı gibi geliyor bana ama bilemiyorum.
 
Yavaşlık bilgisayar Donanımlarından ziyade "İnternet" ile alakalı Virusler de, interneti yavaşlatan nedenlerden biridir. Ayrıca ikinci bir neden olarak "Toolbar"lar sayfa açılımını yavaşlatır.
 
Yavaşlık bilgisayar Donanımlarından ziyade "İnternet" ile alakalı Virusler de, interneti yavaşlatan nedenlerden biridir. Ayrıca ikinci bir neden olarak "Toolbar"lar sayfa açılımını yavaşlatır.
Format attım + 8mbps internet hızım var + tarayıcıda hiçbir toolbar barındırmıyorum

Benim sorunum ne peki doktor bey
 

-Emre

Üye
İlk Kullandığımda mozillayı maxicep e girdiğimde betiği durdur felan diyodu sonra pcyi formatladım. mozillayı kurup güncelledim sorun ortadan kalktı
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Şöyle söyleyeyim facebook bazen yavaşlıyor yanıt vermiyor.
Fakat sitemiz yavaşladığında bile Facebook tan hızlı.
 

Format attım + 8mbps internet hızım var + tarayıcıda hiçbir toolbar barındırmıyorum

Benim sorunum ne peki doktor bey

8MBPS hızınız var diye 8MBPS'den tam verim alacaksınız diye bir durum yoktur. Bu hız altyapıya bağlı olarak azalır yada artar. Ayrıca santral ile mesafede bunun cabasıdır. Servis sağlayıcısı da Fiberoptik kablo barındırmıyor ise doğal olarak paketler de daha yavaş aktarıldığı için sayfalar geç açılabilir ve hızda düşme olabilir. Ayrıca cümlelerinizi seçerken üslubunuza uygun olarak seçin. Ben şuan doktor olsaydım, insanları ameliyat ediyor olurdum. Bilgisayarı değil...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...