Sistem 2'ye ayrıldı!Yardım edin!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

abcderhan

Üye
    Konu Sahibi
Sistem 2'ye ayrıldı!Yardım edin!!!
arkadaşlar bir ay önce bilgisayar aldık içinden çıkan cd lere bakarken kurulum cd si çıktı bilmeyerek win 7 yükledim. Bilgisayarı Her başlattığımıda 2 tane windows 7 den birini seçmemi istiyor ve bilgisayarda F diye bir sürücü oluştu. 2. Win7 yi nasıl kaldırabilirim
 


1STayTRue35

1STayTRue35

Üye
c ye mi kurdun wini d ye mi?
 
1STayTRue35

1STayTRue35

Üye
disk yönetici programıyla o bölümü sil.
 
Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
masaustunde bilgisayarima sag tikla "yonet" sec orada disk yoneticisi var tikla ve disklerin goruntulenmesini bekle. Sonra istedigin disk bolumune tikla ve islemini yap.
 

abcderhan

Üye
    Konu Sahibi
masaustunde bilgisayarima sag tikla "yonet" sec orada disk yoneticisi var tikla ve disklerin goruntulenmesini bekle. Sonra istedigin disk bolumune tikla ve islemini yap.

Dediğini yaptım ama F diskini silemedim.nerden silebilirim ?
 
Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
herhangi bir linux dagitimi ile gparted isimli disk yonetcisini kullanabilirsin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt