abcderhan
Üye
Sistem 2'ye ayrıldı!Yardım edin!!!
arkadaşlar bir ay önce bilgisayar aldık içinden çıkan cd lere bakarken kurulum cd si çıktı bilmeyerek win 7 yükledim. Bilgisayarı Her başlattığımıda 2 tane windows 7 den birini seçmemi istiyor ve bilgisayarda F diye bir sürücü oluştu. 2. Win7 yi nasıl kaldırabilirim
