Şişe Kola:D:D:D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fodder

Üye
    Konu Sahibi
Şişe Kola:D:D:D
Akıl hastanesinde bir gün bir hasta bakıcıyı yanına çağırır. "Bana çabuk 5 şişe kola getir" der. Hasta bakıcı buna kızar ve hastaya beş tokat atar ve "al işte kolalarını" der. Aradan zaman geçtikten sonra yine aynı hasta, bakıcıyı yine çağırır. Bu sefer hasta bakıcıyı tokatlar."Bakıcı ne oluyor?" der. Hasta cevap verir. "Şişeleri getirdim abi".
 
Tepkiler: Catty ve TuRkiShCowboy

Odysseus

Üye
Harika Teşekkürler Erhan
 

Catty

Emekli Yönetici
, bunu matematik hocamız yaramazlık yaptığımızda anlatırdı , Teşekkürler Hatırlattığın için
 

fodder

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim arkadaşlar...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...