sis' jar'a ceviren program aranıyorum!!!

seribox

Üye
ammada attınız geçen indirdim ve çalışıyordu
 
arkadaşlar önce o sis. dosyasını not defterinin içine bırakıyoruz.sonra not defterinde abuk subuk harfler çıkacak.en son olarakda o dasyayı farklı kaydediyorız AMA SONUNA JAR. YAZMAYI UNTMUYORUZ ÖRNEK:fifa 2008.jar gibi.sonrada oynuyoruz bildiğiniz gibi D:
 

zeplin12

Üye
yaw bı kere en basında mantıksıs cunku sıs olarak bulunan dosya teleofon ıcın en ıyısıdır jar dosya telefonu kasar ve telefonda cok yer kaplar ztn bol bır programda yok bn jar dosyayı sıse cevırme programı olsa daha ıyı
 

canizci

Üye
Yha Adamlardaki akla bakarmsın Sis dosyasını noıt defternde deiştirip jar die kaydediyolar.
 

bRy@nT

Üye
böyle bi program yok ama yapılabilir
 
böyle bir şey yokmuş bende daha yeni öğrendim :d
 
bulursan banada atmayı unutma
 

bRy@nT

Üye
ikiside farklı platformlarda ve yazılım dillleri değişik olduğu için böyle bişey İMKANSIZZZ.
 
ben sis i jara çeviren bi program bulmuştum ama işe yaramıyor sadece sonundaki sis i jar yapıyor yani böyle bişey imkansız
 
La Get olu bi bildiginiz yokki
 

Amedly Fatih

Kapalı Hesap
jadmaker dıye bır program vardı o program olabılırmı bılmıyorum
 

nitrokan

Üye
haha arkadaşlar hangi devirdesiniz siz herseyin format cevirisi var bulursam link atayım size yanlız onda ince yarlarını yapmanız gerek
 

Amedly Fatih

Kapalı Hesap
bencede mumkun deıl ama sen yınede arastır
 
medivirus kardeş unutma ki michael jacksonda zenciydi beyaza döndü......