arkadaşlar önce o sis. dosyasını not defterinin içine bırakıyoruz.sonra not defterinde abuk subuk harfler çıkacak.en son olarakda o dasyayı farklı kaydediyorız AMA SONUNA JAR. YAZMAYI UNTMUYORUZ ÖRNEK:fifa 2008.jar gibi.sonrada oynuyoruz bildiğiniz gibi D:
yaw bı kere en basında mantıksıs cunku sıs olarak bulunan dosya teleofon ıcın en ıyısıdır jar dosya telefonu kasar ve telefonda cok yer kaplar ztn bol bır programda yok bn jar dosyayı sıse cevırme programı olsa daha ıyı