şirince şarapları...

Sponsorlu Bağlantılar

dreamboys69

dreamboys69

Üye
    Konu Sahibi
şirince şarapları...
:icelim:fazla söze gerek yok:icelim:



 


dreamgirls

dreamgirls

Üye
güzel bi geziden, şarap manzaraları...
dağ bayır manzaralarını tercih ederdim...:oke:
 
dreamboys69

dreamboys69

Üye
    Konu Sahibi
bense bu görüntüleri tercih ettim:oke:
 

omayra

Üye
İnce ve derinden esen serin bir rüzigarın gölgesinde bakıyoruz fotoğraflara.. Bu serinliğin sebeb-i hikmeti ne ola gençler? Sıcacık atışmalar var iken, içim ürperdi doğrusu...
 
JaNbErG

JaNbErG

Emekli Yönetici
ellerin dert gormesın 2 3 tane alsaydın ordaki mahmut abi tanır beni :):)
 
dreamboys69

dreamboys69

Üye
    Konu Sahibi
ellerin dert gormesın 2 3 tane alsaydın ordaki mahmut abi tanır beni :):)
aldım evde duruyor.şeftali istemişti dreamgirls,ama içme fırsatı olmadı.birdahaki buluşmada hepberaber içeriz:kop::ehe
 
dreamgirls

dreamgirls

Üye
ellerin dert gormesın 2 3 tane alsaydın ordaki mahmut abi tanır beni :):)
bu mahmut abi de herkesi tanıyo yaa.:ehe:ehe
ya da benim hatırladığım orhan abi miydi..!o_O
neyse...:kop:

aldım evde duruyor.şeftali istemişti dreamgirls,ama içme fırsatı olmadı.birdahaki buluşmada hepberaber içeriz:kop::ehe
e ama şeftalili olanı denemiştik, hoşumuza gitti ya. beraber aldık.;)
50 yıl saklamayı düşünüyoduk ama buluşma yaparsak içilir hep beraber...:naughty:
feda olsun, bi daha gidince yine alırız...:oke:
 

delimakina

Üye
harikadır festivali mi ne vardı bi ara gitmiştim
 
mservank

mservank

Üye
şişeler güzel ya keşke içindekiler de güzel şeyler olsaydı
 
criots

criots

Üye
gusellllllll:bira:
 
sonbela

sonbela

Üye
canım istedi yaaa:D
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Çok Güzel Resimler Saol Kadeşim:)
 
Leo_Labrador

Leo_Labrador

Üye
iç iç bitmez walla
:)
 


Üst Alt