sınırsız vıdeo cekme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
sınırsız vıdeo cekme
telefonum c6-01 en fazla 1 bucuk saat video cekiyor hafizasi gayet yeterli 16 gb 15 ide bos 1 saatlik video boyutu 300 mb filan ordada sikinti yok hangi programi kullanmaliyim alexcrimean sym diye bisey kurdum oda ise yaramadi
bi sorum daha bu bilgisayardaki videolarimizi belgesellerdeki gibi hizli insaat yapimi arabalarin hizli hizli gecmesi gunesin hizli batisi gibi bunu hangi programla yapabilirim tesk.
 
sınırsız çekmesi lazım aslında..
 
heralde film işine başlayacaksın hayırlı olsun. Şaka bir yana 1 saat çektiğin video kesinlikle 300 mb olamaz ayarlarını kontrol et 2-3 dklık videolar yeri geliyor 150 mb civarı oluyor.
 
Tepkiler: HacKLess
heralde film işine başlayacaksın hayırlı olsun. Şaka bir yana 1 saat çektiğin video kesinlikle 300 mb olamaz ayarlarını kontrol et 2-3 dklık videolar yeri geliyor 150 mb civarı oluyor.

bende onu diyecektim 1 saat çekiyorsa kota dolmuş bile olabilir iyi çekmiş yine
 
heralde film işine başlayacaksın hayırlı olsun. Şaka bir yana 1 saat çektiğin video kesinlikle 300 mb olamaz ayarlarını kontrol et 2-3 dklık videolar yeri geliyor 150 mb civarı oluyor.
C6-01 de 30 saniyelik video 28 mb..
 

[ENGİN]

Üye
hangi kalitede çektiği önemli muhtemelen paylaşım veya orta kalite seçilidir
 
herşeyin bir sınırı vardır zaten şarj yetmez kaç saat çekebilirki
 
benim çektiğim 45 dk lık bir video 2.0 gb buluyor.
 
    Konu Sahibi
paylasim seviyesinde cekiyorum arkadaslar yoksa tabiki yusek kalitede ceksem buyuk boyutlu olur xd
simdi hangi programi kullanmaliyim yine denedim telefon kendi kamera uygulamassiyla 1.30 saat video cekti 1.30.01 olmuyor sarjida yeterli pcye atip baktigimda hafiza kartin yeterli olduguna goruyorum :/
 

[ENGİN]

Üye
hiçbir program buna izin vermez sanırim çünkü standard video çekimi o kadardır.
 

emreli01

Üye
öyleyse nokia 808 1dk = 10GB
 

[ENGİN]

Üye
benim c6 01 le çektiğim hd kalitede 4 dakikalik bir video 563 mb'tı.
 
    Konu Sahibi
herhangi bir cfw ile bunu duzeltmemiz mumkunmu bu donanimsal biseymi yazilimsal biseymi
 
kamera modu ile çektiğim hd video 20 dk 6gb idi
 

CanKartaL

Emekli Yönetici
Video kameralardaki dosya boyutu sınırı 1gb mıydı 4 gb mıydı hatırlayamadım. Belki de benzer bir engel vardır
 
hafıza kartı fat32 olduğu için 4gb sınırına takılıyor olabilir mi acaba??? Sadece tahmin yürütüyorum kesin bilgim yok.
 
    Konu Sahibi
fast motion time lapseyle neyi kastettigin anlamadim :/
arkadaslar birakin 1gb 4 gb sinirini olabilecegini daha 300 mb bile olmadan ssure 1.30 saate gelince kesiyor ne yapmam lazim lutfen
 

[ENGİN]

Üye
arkadaşım telın özelliklerine hiç bakmadın sanırim 1 bucuk saat video kaydı standart'tır yükseltemezsin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular