sim kart kaydi yapilamadi(LÜTFEN YARDİM)

Sponsorlu Bağlantılar

emptyokan

Üye
    Konu Sahibi
sim kart kaydi yapilamadi(LÜTFEN YARDİM)
Arkadaşlar lütfen yardım edin!telefonum 5130 hattımı taktığımda sim kart kaydı yapılamadı diyo.başka hattı taktım hattı sorunsuz açtı şimdi benim ne yapmam lazım hattımı kurtarmak için lütfen yardım edin sınırsız internet hakkım vardı orda
 


turaniaCCC

turaniaCCC

Üye
kartın ölmüş galiba yeni kart cikartman gerek
 
TheCower

TheCower

Üye
Simi başka telefona tak açılırsa sim sağlamdır. Açılmazsa ve aynı sorunu verirse git vodafone bayiye ve hattı kapattıkları gibi açmalarını rica et.
 
dedeminoglu

dedeminoglu

Üye
Arkadaşlar lütfen yardım edin!telefonum 5130 hattımı taktığımda sim kart kaydı yapılamadı diyo.başka hattı taktım hattı sorunsuz açtı şimdi benim ne yapmam lazım hattımı kurtarmak için lütfen yardım edin sınırsız internet hakkım vardı orda

aynı olay benim başıma da gelmişti hocam.yapman gereken tek şey (hattın vodafone galiba) eğer hat senin üzerine kayıtlı ise nüfus cüzdanınla birlikte bir vodafone bayisine gidip 10 tl karşılığında yeni simkart çıkarttırman gerekiyor...iyi forumlar...


---------- Eklendi @ 10:29:24 ---------- Yazıldı @ 10:27:57 ----------

Not:yeni simkart çıkarttırıldığinda aylıkcepnetini de sorunsuz şekilde kullanabilirsin.
 

emptyokan

Üye
    Konu Sahibi


aynı olay benim başıma da gelmişti hocam.yapman gereken tek şey (hattın vodafone galiba) eğer hat senin üzerine kayıtlı ise nüfus cüzdanınla birlikte bir vodafone bayisine gidip 10 tl karşılığında yeni simkart çıkarttırman gerekiyor...iyi forumlar...


---------- Eklendi @ 10:29:24 ---------- Yazıldı @ 10:27:57 ----------

Not:yeni simkart çıkarttırıldığinda aylıkcepnetini de sorunsuz şekilde kullanabilirsin.

Arkadaşlar çok sağolun var olun vodafone bayiye gittin 15 tl karşılığında hattı tekrar çıkardım sorunsuz çalışıyo üstelik aylık cepnette var :)
 


Üst Alt