Silva: "Messi Ballon d'Or'u yine almalı"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Silva: "Messi Ballon d'Or'u yine almalı"
Manchester City’nin yıldız oyuncusu David Silva, Ballon d’Or ödülünü Real Madrid’in yıldız oyuncusu Cristiano Ronaldo yerine Messi’ye verilmesi gerektiğini söyledi. İspanyol milli futbolcu, Arjantinli kaptanın bu ödülü, La Liga’da gösterdiği
inanılmaz performans sonrası hakettiğini düşünüyor. AS gazetesine konuşan Manchester Cityli yıldız futbolcu, “Ben iki futbolcuyu da tercih ederdim.
Ronaldo da Messi de mükemmel futbolcular; ama bir
tercih yapmam istense Messi’yi seçerdim. Her hafta
sonu gösteriyor ki, geri kalan bütün futbolcular onun
seviyesinin altında. Umarım bu ödülü bir gün herhangi
bir İspanyol oyuncu kazanır.” şeklinde konuştu. Çarşamba akşamı Şampiyonlar Ligi’nde Real Madrid
ile ölüm kalım maçına çıkıcak olan Manchester City,
ilk maçta Madrid ekibine Santiago Bernabeu’da 3-2
mağlup olmuştu. Çarşamba akşamı oynayacakları maçla ilgili
açıklamalarda bulunan İspanyol oyuncu, “Sahaya
çıkıp kazanmaktan başka şansımız yok. Bütün
riskleri almamız gerektiğinin takım olarak farkındayız.
Bernabeu’daki maç bizim açımızdan çok kötü
sonuçlandı. Bitime çok az dakika kala 2-1 öndeyken maçı karşı tarafa vermemiz, mental olarak bizi çok
etkiledi.” Cityli seyircilerin hafta sonu oynanan maçta David
Silva’nın oyundan çıkmasına tepki gösterdiğine
inanmayan yıldız İspanyol oyuncu, “Ben öyle
düşünmüyorum. Bence onlar sadece gösterdiğim
performansı alkışladılar.” şeklinde konuştu.


- - - Eklendi - - -

Tabiki MESSİ alıcak yine :spr
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt