Silinsin.

Ben de telefonu PC ye bağlayıp bir sürü oyun program filan atmıştım zamanında. Ama girişi bozuk olunca kuramadım rom.
 

ecealper

Üye
eskiden deli gibi kurcalardık şimdi bulunmuyor diye kıymete bindi sadece x-plore'den jar dosyalarını yüklediğimizi anımsıyorum
 
Tepkiler: 0sıfırcı
Bilgisayar telefonu görmüyor bazen benim durduk yere

Şimdi rom atarken pat diye giderse brick olur

Ondan da risk almaktan kaçıyorum biraz

N8'in normal FW'si de var şu an elimde.
Telefonu kapatıp ve bataryayı çıkartıp MicroUSB girişini izopropil alkol ile temizle ve kurumasını bekle. Belki olur. Olmazsa daha sağlam bir kablo bağlamayı dene.
 
Tepkiler: Dobraokuyucu
    Konu Sahibi
Telefonu kapatıp ve bataryayı çıkartıp MicroUSB girişini izopropil alkol ile temizle ve kurumasını bekle. Belki olur. Olmazsa daha sağlam bir kablo bağlamayı dene.
Nokia tornavidasi bulursam denerim. Bir de servis kılavuzu lazım. Bunların vidaları 7 turdan fazla çevirince kırılıyorlardi diye hatırlıyorum.
Mesaj birleştirildi:

eskiden deli gibi kurcalardık şimdi bulunmuyor diye kıymete bindi sadece x-plore'den jar dosyalarını yüklediğimizi anımsıyorum
Aynen hocam ben de ondan öteye gidemedim henüz
 
Neden bu kadar kasıyorsun? Eski telefonları tamir etmek zordur USB girişi tamir edicem diye telefonu tamamen bozacaksın. Sen sadece hackleme işine bak. Biraz uğraştırır ama sonunda sorunsuz çalışır.
 
    Konu Sahibi
Neden bu kadar kasıyorsun? Eski telefonları tamir etmek zordur USB girişi tamir edicem diye telefonu tamamen bozacaksın. Sen sadece hackleme işine bak. Biraz uğraştırır ama sonunda sorunsuz çalışır.
Kasıyorum çünkü zevk duyuyorum, haz alıyorum.

Yenilerden kat be kat kolay bu arada eskilerin tamiri. Elinden geliyorsa yapıyorsun yani, kaç tane yaptım çünkü.
Mesaj birleştirildi:

USB girişi sapasağlam telefonun zaten bunu nerden çıkardınız onu anlamadım? Windows kaynaklı benim sorunum.
 
Tepkiler: 0sıfırcı