sıkıntıdan patlıycam

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pelın_

    Konu Sahibi
:d:
 


pelın_

    Konu Sahibi
:ağlarım:
 
M. tAHA

M. tAHA

Üye
bak şimdi oldu:bud:
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
5 gün raporluyum asıl sıkıntıdan ben patlayacağım birde temmuz 9 da gene hastaneye gideceğim kolumdan operasyon geçirme ihtimali var :(
 
M. tAHA

M. tAHA

Üye
abi neyin var :(
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Geçmiş olsun ısmail abi hayırdır neyin var
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye

Geçmiş olsun ısmail abi hayırdır neyin var


benim kronik rahatsızlığım sağ kolum da tendonlarımda kopuk ve yırtık var. 2 senedir tedavi görüyorum ara ara. Bugün gene hastaneye gittim koluma iğne yaptılar her zamanki gibi. Temmuzda santrüfüje gireceğim kanımı temizleyecekler(yanlış anlamadı isem)


- - - Eklendi - - -

Bu sene 2. rapor geçen senede 2 rapor vardı yaklaşık olarak 1 senede 4 oldu rapor sayım ve hepsi kolumdan.
 
CABBAR

CABBAR

Üye
:( :( :( abi çok geçmiş olsun. Kan temizleme ile yırtığın alakası ne ki abi
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
:( :( :( abi çok geçmiş olsun. Kan temizleme ile yırtığın alakası ne ki abi
doktor kanı temizleyip vücudun tamir etmesini bekleyecek sanırım. 2 3 senedir bu arıza mevcut bende. Ilaç tedavi sonuç vermedi. Fizik tedavi gene sonuç vermedi. Bakalım ne olacak merak ediyorum :)
 
M. tAHA

M. tAHA

Üye
kötü olmuş abi ya Allah şifa versin :(
 

pelın_

    Konu Sahibi
geçmiş olsun abi
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
gecmis olsun. Allah sifa versin.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Teşekkür ederim arkadaşlar :)
 
M. tAHA

M. tAHA

Üye
:rica:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt