Sıkıntı Kötü Bişe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Placebo-

Üye
    Konu Sahibi
Sıkıntı Kötü Bişe
Sıkılıyordum, bari boş durmiyayım dedim.

 

-Emre

Üye
Ben de sklym ya .( ama ben yapck bisey bulamiyom.
 

phasan

Üye
Bende sıkıliyorum
 
Yokmu arkadaşınız yada sevgiliniz yani öyle bişiy olsa sıkıntı falan olmaz
 
Bize gel ömer Dün yeni nfs most wanted'i kurdum tele oynuyom sende gel birlikte oynarız çok sarıyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...