Onur Saka
Üye
-
Konu Sahibi
-
Git gereksizler bölümünde sıkıl
Git gereksizler bölümünde sıkıl
katılıyorum
forumda yapıcak bişey bulamıyorum hep ayını hep aynı
Burası Gerekli degiL zAten...!
Konu Dışı Diyor Yani Konumuzla Alakası Olmayan...!
Ama Bunun Yanı Sıra GEreksiz Mesaj'lar Bölümüde Acılmış Anlam Veremedim
forumda yapıcak bişey bulamıyorum hep ayını hep aynı
Konu dışı ile gereksiz mesajlar bölümünün arasındaki farkı öğren de sonra gel tartışalım
Birinden birkaç birşey öğrenen hemen de horoz kesiliyor başımıza anlamadım gitti
● aLuvi ●;2187435' Alıntı:O zaman başkasının konu üretmesini bekleme kendin üret
Erken öten horozun başını keserlermis ...
Daha çok var ötmene ...
Zamanla anlarsın ...
Konuşma Uslubumuzda ne var ?uzatmayın yeter konuşma üslubunuza dikkat edin
ne o tavuk horoz filan
Konuşma Uslubumuzda ne var ?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?