Sıkıldığınızda ne yaparsınız?

Ccihat67

Üye
Elektriklerde yok telefonunda sarjı az bende ne yapıcagımı bilmiyorum
 

Krofessional

yeni çıkan filmlerin cam record larını izlerim , yeni şarap likör vs denerim film bulamazsamda harry potter serisine başlarım ( duzenli olarak tatillerde izlerim bende yeri çok ayrı )
 

Oğuzhan

Üye
Karikatur cizerim. Muzik dinlerim. Disari cikar -arkadaslarimla veya tekbasima farketmez- dolasirim. Mizah dergilerimi ve cizgi romanlarimi okurum. Dizi izlerim.
Oyle iste...
 

MaxipmaN

Üye
video izlerim fruit ninja oynarım internete girerim çekirdek yerim
 

alyuz41

Üye
Sürekli bilgisayar başında olduğum için genel olarak sıkılmak gibi bir durumum olmuyor. Ancak boş vakitlerim olduğu zaman canımın sıkılması normal, böyle zamanlarda yatağıma uzanıyorum ve müzik dinliyorum. Aslında mantıksızca ama Arabesk dinlediğim zaman canımın sıkkınlığı gidiyor efkar geliyor, akşama da demleniyorsun işte
 
Maxicepe gir takılırım
 
Tepkiler: Jus7ice

FatoŞ

Üye
dışarıya çıkarım yahut yazı yazarım ..yahut roman okurum ..
 

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Foruma uzun suredir ugrayamiyordum, konu guncel
 
Şarkı dinleyerek şiir yazarım.