Elektriklerde yok telefonunda sarjı az bende ne yapıcagımı bilmiyorum
Krofessional
yeni çıkan filmlerin cam record larını izlerim , yeni şarap likör vs denerim film bulamazsamda harry potter serisine başlarım ( duzenli olarak tatillerde izlerim bende yeri çok ayrı )
Sürekli bilgisayar başında olduğum için genel olarak sıkılmak gibi bir durumum olmuyor. Ancak boş vakitlerim olduğu zaman canımın sıkılması normal, böyle zamanlarda yatağıma uzanıyorum ve müzik dinliyorum. Aslında mantıksızca ama Arabesk dinlediğim zaman canımın sıkkınlığı gidiyor efkar geliyor, akşama da demleniyorsun işte
Sıkılınca birebir metallica senaryosu çok güzel oluyor
müzik dinlerim, kitap okurum, resim çizerim, kitap yazıyorum ona devam ederim, çıkar dışarıya dolaşırım