Sikayetvar.com'da En Çok Şikayet Edilen Turkcell Oldu!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
paradox1026

paradox1026

Üye
    Konu Sahibi
Sikayetvar.com'da En Çok Şikayet Edilen Turkcell Oldu!
Şu an itibariyle en çok şikayet Turkcell (6985) şikayet
Ancak abone başına en çok Şikayet aveada özellikle sınırsız tarife mağdurlarının şikayetleri oranı arttırdı.(6184)
En az şikayet 2052 ile Vodafone'da bulunuyor!
Kaynak:
 
  • Beğen
Tepkiler: yeniçeri_53


Anıl Umut

Emekli Yönetici
Vayy be vodafone memnun ediyor :)
Bi beni memnun edemedi,haftada 1-2 kez şikayet mesajı yazarım ,sinir ediyorlar adamı
Müşteri hizmetlerindeki insanlar bilmiyorlar bir şey!
Hayret ama tcell niye bu kadar çok şikayet edilmiş:ss
 
oguzkagan11

oguzkagan11

Üye
bende şaşıdım :L
 
paradox1026

paradox1026

Üye
    Konu Sahibi
ben hiç şaşırmadım Vodafone şikayetimden 6 saat sonra arayıp memnun etti beni gerekli açıklamayıda yaptım
en geri kafalı MH aveada:)
 
yeniçeri_53

yeniçeri_53

Üye
demekki en çok turkcell tercih ediliyor...ne kadar çok abone o kadar baş ağrısı :)
 

cool_eagle

Üye
çok kampanya çok müşteri sonucu böle oluo :D:D
zaten şikayetlerin çoğu kampanyalardan dolayı. ave ve vodafone da bu kadar kampanya olmadığından şikayet edecek bişey bulamıo millet:D

--------------- Ekleme ---------------

bide şuna dikkat çekeyim turkcellde ki sorunların neredeyse hepsi çözülmüş. aveada cewaplanmamış çok sorun war
 

Rakunid

Üye
Sadece şikayete bakmamak lazım. Turkcell'in müşteri sayısı o kadar çok ki belki şikayet edenlerin sayısı devede kulak kalıyor. sadece ona bakarak karşılaştırırsak yanılırız. Oranlamak lazım toplam müşterilere ki gerçekten hangi opratör memnun ediyor, kimden daha çok şikayet var hakikaten anlayalım.
Ben kendimden şikayetçiyim, değiştirebiliyor muyum, böyle bir seçeneğim var mı :P
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Aslında bu durumu kısa ve öz bir şekile bir ata sözü ile özetleyelim
"Meyve veren ağaç taşlanır"
 
Lion Heart

Lion Heart

Üye
Şikayet oranlarına bakmak daha mantıklı. Yani şikayet sayısı / müşteri sayısı oranı.
 
paradox1026

paradox1026

Üye
    Konu Sahibi
Şikayet oranlarına bakmak daha mantıklı. Yani şikayet sayısı / müşteri sayısı oranı.
mantıklı bir düşünce o zaman avea battı desenize:)
genel olarak Vodafone çok süper hizmet veriyor
Aslında BTK her ay çağrı merkezlerine gelen şikayet sayılarını açıklatsa ne güzel olur
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
demekki en çok turkcell tercih ediliyor...ne kadar çok abone o kadar baş ağrısı :)
Aynen orantıya vurmak lazım.35 milyon abonede gelen ile 11 milyon abonesi olan oparatöre gelen şikayet oranlarını değerlendirirken bunu göz önünde bulundurmak gerekli.Avea kullanmaktansa telefon kullanmamayı tercih ederim :box
 
XaRFaX

XaRFaX

Üye
avea'nın sınırsız kampanyasında yaptığı değişiklikten sonra şikayet sayısı patlama yapmıştır mutlaka.bu arada yapılan bazı şikayetlerin de çok yersiz olduğunu belirtmek isterim.insanlar tarifeleeri ve kampanyaları takip etmiyorlar ondan soora niye böle oldu niye şöle oldu diye şikayet ediyorlar.
kendine uygun tarife seçeceksin arkadaş.o zaman daha az mağdur olursun...
 

ismail_23

Üye
Arkadaşlar turkcell müşteri hizmetleri diğerlerinden çok çok iyi.Başımdan geçen bi olayı anlatayım 3g nin başladığı ilk günlerde turkcell ve vodafone aynı anda mail gönderdim Turkcell ertesi gün öğlen saatlerinde beni aradı detaylı bilgi verdi vodafone ise 8 gün sonra sadece bir mail gönderdi maildede ayrıntılı bilgi için lütfen sitemizi ziyaret edin diyordu :) Bir hafta önce tekrar başka bi konuda mail gönderdim hala cevap bekliyorum belki bi gün gelir...
 
cyberboogey

cyberboogey

Üye
Sadece şikayete bakmamak lazım. Turkcell'in müşteri sayısı o kadar çok ki belki şikayet edenlerin sayısı devede kulak kalıyor. sadece ona bakarak karşılaştırırsak yanılırız. Oranlamak lazım toplam müşterilere ki gerçekten hangi opratör memnun ediyor, kimden daha çok şikayet var hakikaten anlayalım.
Ben kendimden şikayetçiyim, değiştirebiliyor muyum, böyle bir seçeneğim var mı :P
katılıyorum:oke:
 
ikoseler

ikoseler

Üye
Arkadaşlar sizin Turkcell'in yaptığı tüm kamu her yöne 1200 yamuğundan haberiniz yok heralde? Benim gibi Turkcell'e güvenerek operatörünü ve tarifesini değiştiren herkes isyanlarda.. Daha 5 ay dolmadan tarifeyi turkcell'e 500 diğer operatörlere 500 ve sb. hatlara 500 olarak değiştirdi. Ücretsiz dk.lar bittikten sonra da turkcelli aramanın dk.sı 64 kr. Dk.lar bitince de 48 saat sonra haberiniz olacak. Bundan sonra bol bol sb. hatları arar dururuz heralde(!)
 

21taner21

Üye
:sn:TURKCELL ABONE SAYISI 45 MİLYON

--------------- Ekleme ---------------

Turkcell:35 Milyon (23 Milyon Faturasız) (12 Milyon Faturalı)
Vodafone: 16.5 Milyon (9 Milyon Faturasız) (7.5 Milyon Faturalı)
Avea:10.5 Milyon (5 Milyon Faturalı) (5.5 Milyon Faturasız)

--------------- Ekleme ---------------

:sn:Turkcell:35 Milyon (23 Milyon Faturasız) (12 Milyon Faturalı)
Vodafone: 16.5 Milyon (9 Milyon Faturasız) (7.5 Milyon Faturalı)
Avea:10.5 Milyon (5 Milyon Faturalı) (5.5 Milyon Faturasız):sn:

--------------- Ekleme ---------------

turkcell vodafone avea
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
Turkcell en çok şikayeti yaptıgı zamlarla alacagı kesin :@
 
maivesiyah

maivesiyah

Üye
ben hiç şaşırmadım Vodafone şikayetimden 6 saat sonra arayıp memnun etti beni gerekli açıklamayıda yaptım
en geri kafalı MH aveada:)
Aynen katılıyorum... Avea müşteri hizmetlerinin tek yaptığı oyalamaktan başka birşey değil..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt