Şikayet Takibi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Rich4arD

Üye
Ben böyle bir özelliğin olup olmadığını bile bilmiyordum yahu 1 yıl geçti aradan yuh bana
 

celibar

Üye
bencede olması gerekiyor.bir nevi şikayet etmeye teşvik edici özellik...kişiler sonucunu bimediği bir şeyi daha az kullanırlar.ben her şikayetimin sonucuna mutlaka bakarım.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
O olmazsa etmeyeceksiniz yani, puuu
 

Necmati

Üye
bende görmek istiyorum gerekli bütün üyeler için
 
Evet şuan bi konuyu bende şikayet ettım ama şikayet ettiğim konu doğrmudur yanlışmıdır bilemiyorum görüşleri görmek istiyorum bendee
 

rapman

Üye
Benim de sürekli kullandığım bir özellikti. Yeni Portal'a ve Forum'a geçiş yapılınca yok oldu gitti
 
Şikayet etme butonu varda şikayete karşılık cevap verılen buton yok
 

Ozan

Admin
http://www.maxicep.com/sikayetleriniz.html linkinden, daha önceki yapıda oldugu gibi sikayet raporlarınızın yöneticiler tarafından düşülen notlarını takip edebileceksiniz.

Ayrıca ilgili link sitenin üst menüsüne eklenmistir
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: 'Şeref', Rich4arD, Tuba ve 2 diğerleri
    Konu Sahibi
@Ozan, ilgilendiğiniz için teşekkür ederim. İyi çalışmalar.
 

CoDeYs

Üye
teşekkürler ozan abi çok güzel oldu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...