bencede olması gerekiyor.bir nevi şikayet etmeye teşvik edici özellik...kişiler sonucunu bimediği bir şeyi daha az kullanırlar.ben her şikayetimin sonucuna mutlaka bakarım.
bencede olması gerekiyor.bir nevi şikayet etmeye teşvik edici özellik...kişiler sonucunu bimediği bir şeyi daha az kullanırlar.ben her şikayetimin sonucuna mutlaka bakarım.
http://www.maxicep.com/sikayetleriniz.html linkinden, daha önceki yapıda oldugu gibi sikayet raporlarınızın yöneticiler tarafından düşülen notlarını takip edebileceksiniz.
Ayrıca ilgili link sitenin üst menüsüne eklenmistir
http://www.maxicep.com/sikayetleriniz.html linkinden, daha önceki yapıda oldugu gibi sikayet raporlarınızın yöneticiler tarafından düşülen notlarını takip edebileceksiniz.
Ayrıca ilgili link sitenin üst menüsüne eklenmistir
http://www.maxicep.com/sikayetleriniz.html linkinden, daha önceki yapıda oldugu gibi sikayet raporlarınızın yöneticiler tarafından düşülen notlarını takip edebileceksiniz.
Ayrıca ilgili link sitenin üst menüsüne eklenmistir