Burak
Üye
sigortasız eleman çalıştırmak hakkında
benim bir komşum var. Kendisi en az 30 senedir bir fabrikada çalışıyor. 45 yaşına gelmiş bugüne kadar hiç sigorta girişi yok. Hali vakti yerinde ama yinede üzgün. Cunku yapıcaz deyıp yapmamıslar bugune kadar. Sımdı bana sordugu napabılırım bır hakkım var mı devlet bana yardım eder mı nası bı yol ızlemelı ? Is yerınde bır hak ıddaa edebılır mıyım ?
Yardım edersenız bende ona ıletecegım. Tesekkurler.
Yardım edersenız bende ona ıletecegım. Tesekkurler.

