sigortasız eleman çalıştırmak hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Burak

Üye
    Konu Sahibi
sigortasız eleman çalıştırmak hakkında
benim bir komşum var. Kendisi en az 30 senedir bir fabrikada çalışıyor. 45 yaşına gelmiş bugüne kadar hiç sigorta girişi yok. Hali vakti yerinde ama yinede üzgün. Cunku yapıcaz deyıp yapmamıslar bugune kadar. Sımdı bana sordugu napabılırım bır hakkım var mı devlet bana yardım eder mı nası bı yol ızlemelı ? Is yerınde bır hak ıddaa edebılır mıyım ?
Yardım edersenız bende ona ıletecegım. Tesekkurler.
 


LuckyDALT0N

LuckyDALT0N

Üye
Valla bunu buradan değilde savcılığa sorsanız daha iyi olur
 
Necmati

Necmati

Üye
sen bana bunu neden sormuyon kro YMM'de çalıştığımı bildiğin halde Mesaj olarak atcam ben sana
 

pelın_

:hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
15K
Love Prince


Üst Alt