Sigarayı Bıraktım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pelın_

1 haftadır içmiyodum bugün kanıma giren arkadaşım sayesinde bitane yaktım ama iğrendim he içme cnm engüzeli valla
 
Içinde 15 dal bulunan winston bluem 10 dk da bitti
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Size bişey dicem şimdi
 

pelın_

de bakalım bence sen sigara ve kahve ikilisini bırakamazsın onlar senı bırakır ama sen onları asla
 
Tepkiler: minoo

pelın_

gülme kızım hem sana acayıp sinirliyim ben bı koptuk bız ıyce farkındamısın
 
Tepkiler: minoo

Revengeful

Emekli Yönetici
artık konu yalan olduğu için














dersem keser beni..
 
Tepkiler: minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Bence senin benim halimi görmen lazım
Aşırı doz Yıldız Tilbe'den ölmek üzereyim.
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Hiç gülesim yok la sonra laf ediyosun. Havamda değilim gülmüyorum.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
tamam. Ama biz arkadaşlarla koptuk Bir yandan uyku bir yandan gülmekten kaynaklanan göz yaşları ve karın ağrısı uff

Hadi ben yatayım artık, iyi gecerle.. yoksa iyi sabahlar mı.. neyse
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Sana iyi geceler, bana iyi sabahlar ya da günaydın
 

'Sefer

Üye
sigarayı bende bıraktım 1,5 yıl oldu kurtulalı
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Pınar ibret al.
Gözümün önünde icti ya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...