Sigarayı Bıraktım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Kutlamalardaki konuma bak
 

Revengeful

Emekli Yönetici
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Zorundasın ulennnn!!
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Çünkü ben diyorum!
 
Oğuz ben rosso sevmiyodum mode daha güzel

Teşekkür ederim Ali. Umarım başlamam tekrar

2 paket çekirdek yedim ama ya Çantamda paket var 2 dal var içinde. Kırıp atsam mı diyorum onları

Mode deneyecem bide 2 dal atılır mı ya 6.50:20=325 325.2=650 Krş eder yazık kırma
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Anneme verim de içsin bari
 
canımı çektirdin Pınar gecenin bi yarısı o gıcık winstondan içecem bitsin bir an önce
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Leeeyynn aklıma getirmeyin kıvranıyorum şurda
 
Sen mi ben mi yak bi tane bi taneden bi şey olmaz
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Al işte dostlarım belli oluyor teker teker. Yazıklar olsun hepinize
 

Hasan

Üye
oklava() bitti sopa() başladı
 
Tepkiler: minoo

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
- Sigara sağlığa zararlıdır
- Biz zaten biliyoruz.
- Bende biliyorum.
- Kime diyorsun?
- Ortalığa attım artık kim üstüne alınırsa.
- ....
-
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...