Sigarayı Bıraktım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cok basit bende içiodum babam anladı ogùn bu gündür ıçmiom
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Baba anladıktan sonra sigara içmenin zevki olmuyor. Ekşın lazım biraz
 
Tepkiler: minoo
aynen aksında ayrı bir haz veriyo
 

nub

Üye
Saat 4 te uyanıp balkonda ya da Terasta sigara içmenin zevki anlatılmaz yaşanır
 

FlaxLy

Üye
İçmeyin kardeşim Kahve için ama içmeyin şu sigarayı,ne zevk alıyorsunuz anlamıyorum. Reklamlardaki katranı gördükden sonra tövbe ettim valla. Zaten içmiyordum

Sonra reklamlara çıkarsınız adım xxxx maxicepde içmeye başlamıştım.

Forever Süt


----------Eklendi @ 12:52:57 ---------- Yazıldı @ 12:50:58 ----------

Minoo ( Pınar ) Tebrik ederim. Bırak gitsin içme
 

nub

Üye
Kahve beni kesmiyor ya 2 sene önce kahveyle kafa buluyordum
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Para yetistiremedigi icin bıraktı. Saglık icin değil. Para bulsun tekrar baslar
 
Tepkiler: minoo

FlaxLy

Üye
Arada kaçamak yaparız. Tok karnıma çok iyi gidiyor. Açken içtiğim sigaraya harcıyorum
 
Nasıl aç karnına hoşuna gidiyor öyle Allah Allah

----------Eklendi @ 15:56:48 ---------- Yazıldı @ 15:53:57 ----------

Arada kaçamak yaparız. Tok karnıma çok iyi gidiyor. Açken içtiğim sigaraya harcıyorum

Ben aç karnına bi içtim düz yolda yürüyemedim bi sağa bi sola yalpalıyordum
 

DiaBLoS

Admin
Pınarcım öncelikle kendi adına , daha sonra da maxicep adına hayırlı olsun .
Kararından ötürü de tebrik ediyorum seni .
 
Tepkiler: minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Oğuz ben rosso sevmiyodum mode daha güzel

Teşekkür ederim Ali. Umarım başlamam tekrar

2 paket çekirdek yedim ama ya Çantamda paket var 2 dal var içinde. Kırıp atsam mı diyorum onları
 

Revengeful

Emekli Yönetici
manyak pat diye bırakılır mı Dozu azalta azalta bırakacaksın

----------Eklendi @ 17:26:28 ---------- Yazıldı @ 17:24:55 ----------

ya da al bunu iç

 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Valla pat diye bıraktım

Yaa bizim evde süt olmaması kıyamet alametidir resmen. Ama evde süt yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...