Sigara Öldürür

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

aLone

Üye
    Konu Sahibi
4 senedir içiyorum . zararınıda görmedim esas zararı seviyorum diyenlerden gördüm.sigara öldürmez !
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Yine mi başladın yoksa
Sigara süründürür seni seviyorum diyen de öyle ...
Ikisini de bırakacaksın kendi dalgana bakacaksın bu devirde
 

Necmati

Üye
aLσηє;2518772' Alıntı:
4 senedir içiyorum . zararınıda görmedim esas zararı seviyorum diyenlerden gördüm.sigara öldürmez !
öldürmez ama süründürür.. kardeşim bence dahada geç olmadan bırakk
 
bencede hem bu vucud bizim değil ki allahın emaneti öteki tarafta nasıl hesap vereceğiz bir nevi yavaş intihar sayılır şahsen ben ne içki ne de sigara kullanmıyorum kullananları da çevremden uzaklaştırıyorum
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Güzel yorum Salih, ayrıca insana zarar veren her şey günah olduğuna göre bunun da günah olduğunu düşünüyorum ...
Yanlış anlaşılmasın, içen günaha girer diye fetva falan vermiyorum, ben böyle düşünüyorum
 

Necmati

Üye
güzeldi
 

aLone

Üye
    Konu Sahibi
başlayalı çok oldu.başımdaki dertleri biliyosun enesim bitane çince sıkıntımı alıyo.kötü alışkanlık olabilir ama en azından kendi kendimizi zehirliyoruz
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Olm bu günü düşünme sadece, ilerde güleceksn kendine ... Ise yaramaz biri için kendimi zehirledim heba ettim diye
 

aLone

Üye
    Konu Sahibi
biliyorum.ben aşk meşk konularını takmayan biriydim ama gururma giden şeyler var.ama mutluyum genede.sigarayıda azaltıcam
 

Necmati

Üye
aLσηє;2518891' Alıntı:
biliyorum.ben aşk meşk konularını takmayan biriydim ama gururma giden şeyler var.ama mutluyum genede.sigarayıda azaltıcam
ya daha zaten gençsin yazık gençliğine..
 

aLone

Üye
    Konu Sahibi
15 yaşından beri içiyorum
 

huri$

Üye
içmesekte olucez en iyisi içelimde ölelim
ba$liycam pazartesi gunu
 

Agzını ACmadan O Delikden Sokup İçiyor Sanırım
güzel Resimler...
 

Necmati

Üye
aynen bölüm yapmış kedine
 

aLone

Üye
    Konu Sahibi
19'a giricem
 

3rhan336

Üye
baslamak nasip olmadı inşallahta olmaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...