siemens telefonu olanlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
siemens telefonu olanlar
arkadaslar bende cx75 satsam alırlarmı ben cx65 goturdum almadılar sayıbi beni terlikle kovaladı

cx75 satsam kaç ytl verirler sfır orjınal yeni kap fln
 
    Konu Sahibi
ama almazlarsa izmirde oturuyorum telefoncu diyo bende bundan cok var hem satılmıyor ama cx75 denicem sagol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...