Sidwell: "Berbatov takımın vazgeçilmezi"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sidwell: "Berbatov takımın vazgeçilmezi"
Fulham forması giyen SteveSidwell, DimitarBerbatov'un takımın gidişatında kilit rol oynadığını ifade etti.

Sezon başında Dembele ve Dempsey'nin takımdan ayrılmasıyla zor günler geçireceği beklenen Martin Jol'un öğrencileri şu an 9. sırada yer alıyor ve birçok kişiyi şaşırtmış durumda.

Bu beklenmeyen başarıyı Goal.com'a değerlendiren Sidwell, "Sezon başında hem biz hem de taraftarlar fazlasıyla zorlanacağımızı düşünüyorduk. Fakat Berbatov bir anda takımın çehresini değiştirdi. Sadece golleriyle değil asistleri ve yarattığı pozisyonlarla da takıma çok faydalı oldu. Maç esnasında topu önüne attığınız zaman bir şekilde yakalayıp verimli kullanacağını hissediyorsunuz." sözleriyle Bulgar yıldızın takımın herşeyi olduğunu dile getirdi.

Sidwell aynı zamanda kulüpteki kariyerine de değindi ve "Kariyerimde forma giydiğim bütün kulüplerde futboldan zevk aldım. Fakat Fulham'ın yeri apayrı. İlk günden itibaren kendimi evimde hissediyorum. Fulham ailem gibi. Ayrıca Londra'ya dönmek de çok sevindirici." diyerek Fulham'da olmaktan duyduğu memnuniyeti ifade etti.

29 yaşındaki oyuncu, Everton forması giyen Leon Osman'ın milli takımda şans bulmasına da değinerek; "Osman'ın milli takıma seçilmesi her futbolcuyu umutlandırdı. Artık herkes, yeni teknik direktörümüzle birlikte bir şansa sahip olduğunu düşünüyor. Ayrıca Osman o formayı giymeyi sonuna kadar hak etti. Yıllardır Premier Lig'de belli bir istikrarı tutturmuş bir oyuncu." cümleleriyle hâlâ İngiltere Milli Takımı'na seçilebileceğini düşündüğünü ima etti.

Sidwell bu sezon Premier Lig'de Fulham formasını 4 kez giyerken 2 de gol attı.
 


Black-killing

Black-killing

Üye
emeğe saygı :tşk:
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Eyvallah :maxicep:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt