Shsh 6.1.3 Kaydi Alamiyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Grdly

Üye
    Konu Sahibi
Shsh 6.1.3 Kaydi Alamiyorum
Merhaba Arkadaşlar.
Daha önce tinyumbrella ile SHSH kaydı almıştım ve şu anki sürüm olan 6.1.3 ün kaydınıda aldım.Yedeğini aldıktan sonra silip telefonun ismini değiştirip (tinyumbrella da Yigitbey yazan yeri) tekrardan aldım fakat bu kez 6.1.3 SHSH kaydı çıkmadı.Bugün tekrar denediğimde bu kez 7.0 SHSH kaydını aldı.2 ay önce iOS 7 beta 3 sürümünü yüklemiştim.Şimdi merak ettiğim iOS7'yi yüklersem tekrardan 6.1.3 e geçiş yapabilir miyim?Daha önceden aldığım yedekte 6.1.3 SHSH kaydı var.Ama şimdi alamıyorum.







Asıl sormak istediğim soru 6.1.3 tethered ile untethered arasında sadece just reboot olayımı var?Tweaklarda herhangi bir değişiklik söz konusu mu?6.1.3 tethered yüklemek istiyorum ama untethered bekleyeyim mi kararsızım.
 


kosigin

kosigin

Üye
Advanced kisminda ordadaki sikki kaldir cyadi filan yazani bida dene
 

Grdly

Üye
    Konu Sahibi
Defalarca denedim her iki şekilde. Şimdi ios7nin kaydını gördü. Halbuki sadece beta sürümünü yüklemiştim. Şimdi 6.1.3 yüklü ama görmüyor
 
kosigin

kosigin

Üye
Alla alla ilginc ben aldim shsh kaydini hemde ios 7 varkenO advanced verdeki ortadaki cyaid tikladimda almiyo ama onu kaldirinca aliyo bende
 


Üst Alt