evt tek tekde secebiliyosun tümünüde secebiliyosun dediğin gibi 4 sms boyutuna geldi sonrada 1kb dedi mms olarak gönderiyo sanırım sende okadar uzun yazma canım
bununda uygulaması vardır kesin demedi deme.
----------Eklendi @ 00:37:32 ---------- Yazıldı @ 00:34:12 ----------
Bu arada gene otofokus olayına geleyim ke7 yüklü bende bir önceki versiyonda bu kameradan ses gelmiyomuş iyileştirme yapılmış ve ondan sonra kamera görsellere daha kolay yaklaşabiliyormuş bozukluk yok yani anlıcanız bende ona takmıştımya kafayı hatırlarsanız bulanıklaşıyo diye hatırladınızmı aynı olayı donanımhbde yazmışlar işi bilenlerin cvpları bana inandırıcı geldi önceki versiyondada zaten ses cıkmıyo kameradan güncelledim cok iyi dinleyince sessiz bir ortamda cıkıyo demişler onlarda doğruluyo yani.